هواوی در جهت افزایش استقبال توسعه‌دهندگان جوایز مالی در نظر گرفته است

هواوی قصد دارد تا توسعه دهندگان بیشتری را به فروشگاه اپلیکیشن خود جذب کند. این شرکت ابزار جدیدی را برای ارائه پروموشن در اپ کالری معرفی کرده و اعلام کرده کیت تبلیغاتی این فروشگاه نیز بهینه سازی شده است. از جدیدترین اقدامات هواوی برای تشویق توسعه دهندگان در نظر گرفتن جوایز مالی برای کسب و […]

هواوی قصد دارد تا توسعه دهندگان بیشتری را به فروشگاه اپلیکیشن خود جذب کند. این شرکت ابزار جدیدی را برای ارائه پروموشن در اپ کالری معرفی کرده و اعلام کرده کیت تبلیغاتی این فروشگاه نیز بهینه سازی شده است. از جدیدترین اقدامات هواوی برای تشویق توسعه دهندگان در نظر گرفتن جوایز مالی برای کسب و کارهای آنلاین است. این شرکت با بهینه‌سازی پروموشن عرضه و کیت تبلیغاتی، سود بیشتری را برای توسعه دهندگان و کسب و کارهای الکترونیکی در نظر گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر توسعه دهندگان در فروشگاه اپلیکیشن این شرکت حدود ۹۰ درصد سود دریافت خواهند کرد. این در حالی است که سود اختصاص داده شده به توسعه دهندگان در اپ استور حدود ۷۰ درصد است. همچنین هواوی برای تشویق بیشتر توسعه دهندگان سه پکیج در نظر گرفته که به ترتیب کاربران اولویت بندی شده اند. پکیج ۱ برای آن دسته از توسعه‌دهندگانی است که به تازگی وارد این فروشگاه شدند. پکیج ۲ نیز برای توسعه دهندگانی است که در این فروشگاه حضور دارند و پکیج سوم برای فروشگاه‌های بزرگ و برندها در نظر گرفته شده است.

 هوآوی در ادامه اعلام کرده که کیت تبلیغاتی شرکت با کاربردی آسان در اختیار کاربران قرار گرفته به طوری که آنها می توانند تنها در ۱۵ دقیقه آنرا در اپلیکیشن خود قرار دهند. پس از آن تایید اپلیکیشن تنها در عرض یک روز انجام گرفته و سازگاری آن با HMS نیز تنها سه روز زمان میبرد. توسعه دهندگان با پیوستن به اپ گالری بین ۵ تا ۱۰ روز تبلیغات رایگان دریافت می‌کنند که هزینه آن به ازای هر روز ۲۵۰ یورو است. همچنین در این بین توسعه‌دهندگان می‌توانند اعلان های خود را نیز ارسال کنند.


لینک مقاله : techna news

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال