تصاویر و مشخصات فنی گوشی Honor V8 هوآوی به بیرون درز کرد؛ صفحه‌نمایش 5.7 اینچی،۴ گیگابایت رم

گوشی همراه پرچم‎دار بعدی هو‎اوی یعنی Honor V8، که چند وقتی می‎شود موضوع مورد بحث شایعات و تیزرهای تبلیغاتی بوده است، در وب‎سایت چینی TENAA شناسایی و یک‎سری از مشخصات فنی کلیدی آن مشخص شده است. سه مدل از این دستگاه تحت تایید این آژانس دولتی قرار گرفته است یعنی: KNT-AL10، KNT-TL10 و KNT-AL20. دو […]

گوشی همراه پرچم‎دار بعدی هو‎اوی یعنی Honor V8، که چند وقتی می‎شود موضوع مورد بحث شایعات و تیزرهای تبلیغاتی بوده است، در وب‎سایت چینی TENAA شناسایی و یک‎سری از مشخصات فنی کلیدی آن مشخص شده است.

gsmarena_001

سه مدل از این دستگاه تحت تایید این آژانس دولتی قرار گرفته است یعنی: KNT-AL10، KNT-TL10 و KNT-AL20. دو مدلی فعلی تنها از نظر رنگ با هم تفاوت دارند، در حالی‎ که مدل سوم پردازنده‎، صفحه‎ی نمایش بهتر دارد و میزان فضای ذخیره‎سازی داخلی آن هم بیشتر می‎باشد.

از نظر مشخصات فنی، دو مدل KNT-AL10 و KNT-TL10 دارای یک پردازنده‎ی 8 هسته‎ای با سرعت کلاک 2.3GHz و یک صفحه‎ی نمایش فول اچ‎دی 5.7 اینچی هستند. سایر مشخصات عبارتند از ۴ گیگابایت رم، فضای ذخیره‎سازی 32 گیگابایتی و باتری با ظرفیت 3,400 mAh.

در بخش دوربین، دوربین دوگانه عقب 12 مگاپیکسلی و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی دیده می‎شود. ابعاد این دو گوشی 157.00 x 77.30 x 7.75 میلی متر و وزن آن‎ها برابر با 170 گرم است، سیستم عامل این دستگاه‎ها از همان ابتدا اندروید مارشملو 6.0 است.

در مقابل مدل KNT-AL20، مشخصات مشابهی دارد با این تفاوت که یک پردازنده‎ی 8 هسته‎ای با سرعت کلاک 2.5GHz، صفحه‎ی نمایش با رزولوشن QHD و فضای ذخیره‎‌سازی داخلی 64 گیگابایتی در اختیار دارد. تنوع‎های رنگی برای گوشی همراه Honor V8 به رنگ‎های طلایی، نقره‎ای و رز گلد خواهد بود. این گوشی در رویدادی در تاریخ 3 شنبه 21 اردیبهشت به صورت رسمی معرفی می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال