گوشی‌های Mate 9 و Mate S2 هوآوی مجهز به دوربین دوگانه لایکا خواهند بود

در دنباله‎ی اخبار مربوط به گوشی Mate 9 هوآوی، خبر دیگری در رابطه با دوربین، یا دوربین‎های، عقب این گوشی منتشر شده است. قبلا اعلام شده بود که در عقب این گوشی دو سنسور به چشم خواهد خورد و حالا آخرین اطلاعات به این گفته اضافه می‎کنند که هوآوی بار دیگر با شرکت لایکا همکاری […]

در دنباله‎ی اخبار مربوط به گوشی Mate 9 هوآوی، خبر دیگری در رابطه با دوربین، یا دوربین‎های، عقب این گوشی منتشر شده است. قبلا اعلام شده بود که در عقب این گوشی دو سنسور به چشم خواهد خورد و حالا آخرین اطلاعات به این گفته اضافه می‎کنند که هوآوی بار دیگر با شرکت لایکا همکاری و از لنزهای این شرکت معروف دنیای دوربین در پشت گوشی جدید خود استفاده خواهد کرد.

همان‎طور که ممکن است به یاد بیاورید، همکاری این دو شرکت در رابطه با دوربین دوگانه‎ی گوشی پرچم‎دار این شرکت یعنی P9 بوده است. این شرکت چینی همان‎طور که به خوبی می‎توان حدس زد تا زمان رونمایی از گوشی مذکور از این همکاری نهایت استفاده را در بازاریابی و تبلیغ گوشی خود کرد. با این ‎حال، دوربین‎های گوشی P9 هوآوی به کیفیت هیاهویی که حول آن‎ها ایجاد شده بود، نبودند.

با این وجود، به نظر می‎رسد که این دو شرکت بار دیگر در گوشی Mate 9 هوآوی با هم همکاری خواهند کرد. وب‎سایت GizmoChina، که از یک منبع اطلاعاتی در شبکه‎ی اجتماعی Weibo نقل قول می‎کند، گفته است که شرکت لایکا دوربین‎های این گوشی را با داشتن قابلیت‎های رفع لرزش اپتیکال تصویر، زوم آنالوگ و فوکوس خودکار لیزری خواهد ساخت. این گزارش هم‎چنین اشاره می‎کند که دوربین‎های گوشی Mate S2 هوآوی نیز ساخت شرکت لایکا خواهند بود.

طبق چیزی که تا الان شنیده‎ایم، گوشی Mate 9 دارای سیستم روی چیپ Kirin 960 و تا حداکثر 6 گیگابایت رم خواهد بود. خبرهای زیادی در رابطه با افزایش میزان رم در گوشی‎های آینده شنیده می‎شود، از جمله گوشی هنوز معرفی نشده Mi Note 2 شیائومی و مدل چینی گلکسی نوت 7 سامسونگ. اگر این خبر درست باشد، آن‎ها پیروی‎کننده‎ی مسیر گوشی‎هایی نظیر ZenFone 3 Deluxe ایسوس خواهند بود.

Mate 9 انتظار می‎رود دارای سیستم‎عامل اندروید 7.0 نوقا باشد. خبری از اعلام تاریخ این گوشی نیست گرچه یکی از مدیران شرکت هوآوی اخیرا گفته بود که هر دو گوشی‎های Mate 2 و Mate S2 اواخر امسال رونمایی خواهند شد.

رندرهای گوشی Mate 9 هوآوی را در زیر مشاهده می‎کنید (ضرورتا حقیقی نیستند):

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال