گوشی Nova lite هوآوی رسماً معرفی شد؛ چیپست Kirin 655 و 3 گیگابایت رم

براساس پیش‎بینی‎ها شرکت هوآوی از گوشی‎هوشمند اندرویدی میان‎رده‎ی دیگری به اسم Nova lite رونمایی کرد. نام این گوشی در ابتدا Huawei P8 lite (2017) قید شده بود ولی براساس گزارش‎های دریافتی مشخص شد که در بعضی از کشور‎ها هوآوی استراتژی نام‎گذاری را تغییر خواهد داد. حال، امروز این گوشی‌‎هوشمند رسماً در ژاپن به اسم Huawei […]

براساس پیش‎بینی‎ها شرکت هوآوی از گوشی‎هوشمند اندرویدی میان‎رده‎ی دیگری به اسم Nova lite رونمایی کرد. نام این گوشی در ابتدا Huawei P8 lite (2017) قید شده بود ولی براساس گزارش‎های دریافتی مشخص شد که در بعضی از کشور‎ها هوآوی استراتژی نام‎گذاری را تغییر خواهد داد.

حال، امروز این گوشی‌‎هوشمند رسماً در ژاپن به اسم Huawei Nova lite معرفی شده است. حتی با آن‎که این شرکت چینی جزئیاتی در رابطه با دستگاه خود منتشر نکرده است ولی گزارش‎های قبلی اشاره کرده بودند این گوشی در اروپا 239 یورو قیمت خواهد داشت.

زمان ورود گوشی nova lite هوآوی به بازار ژاپن از تاریخ 6 اسفندماه و به رنگ‎های مشکی، طلایی و سفید خواهد بود.

از نظر مشخصات با یک گوشی میان‎رده روبرو هستیم که از سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0، پردازنده‎ی 8 هسته‎ای Kirin 655 قابل قبول با سرعت کلاک 2.1 گیگاهرتز، 3 گیگابایت رم و حافظه‎داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقاء (تا حداکثر 128 گیگابایت) بهره می‎برد.

پشتیبانی از دو سیم‎کارت و هم‎چنین شبکه‎ی Cat.4 LTE برای برقراری ارتباط سریع دیده می‎شود. کاربران علاقه‎مند به دنیای عکاسی ممکن است کمی مایوس شوند چون در پنل پشتی Nova lite یک دوربین 12 مگاپیکسلی قرار گرفته ولی جنبه‎ی مثبت ماجرا یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی توانا در جلو است. این گوشی همانند با P8 lite (2017) یک پنل نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی (1080p) دارد.

گوشی Huawei Nova lite دارای یک حسگراثرانگشت بوده که در پشت دستگاه قرار گرفته است و باتری با ظرفیت 3000 میلی‎آمپرساعت نوید عملکردی مناسب را می‎دهد. فعلا این گوشی برای بازارهای چین، فنلاند و ژاپن تحت نام‎های متفاوت Huawei P8 lite (2017) و Huawei Nova lite عرضه شده است.

امیدواریم هوآوی در هفته‎های آتی آن را در اختیار بازار کشورهای دیگر نیز قرار دهد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال