گوشی P8 lite هوآوی در برخی از بازارهای جهانی با نام Nova lite عرضه خواهد شد

هوآوی ماه گذشته این نوید را داده بود که تا اواسط بهمن گوشی P8 lite (2017) خود را روانه‎ی بعضی از بازارهای جهانی کند ولی بعید است این اتفاق رخ دهد. این گوشی‎هوشمند میان‎رده قرار بود که در بازار بریتانیا حضور پیدا کند ولی اپراتورها و فروشندگان این کشور هنوز آن را به لیست محصولات […]

هوآوی ماه گذشته این نوید را داده بود که تا اواسط بهمن گوشی P8 lite (2017) خود را روانه‎ی بعضی از بازارهای جهانی کند ولی بعید است این اتفاق رخ دهد. این گوشی‎هوشمند میان‎رده قرار بود که در بازار بریتانیا حضور پیدا کند ولی اپراتورها و فروشندگان این کشور هنوز آن را به لیست محصولات خود اضافه نکرده‎اند.

با وجود تاخیر ظاهری این گوشی‎هوشمند، به نظر می‎رسد که هواوی تصمیم گرفته است P8 lite (2017) را در بعضی از کشورها تحت نام متفاوتی عرضه کند. در همین خصوص ایوان بلاس گفته است که این شرکت چینی این گوشی را به اسم Nova lite روانه‎ی بازارهای منتخب خواهد کرد.

جدا از تغییر اسم، چیز دیگری عوض نشده است و کاربران بایستی انتظار یک گوشی‎هوشمند با مشخصات قابل‎ قبول و سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0 را داشته باشند. در رابطه با قیمت باید گفت که گوشی Huawei P8 lite (2017) یا Nova lite در اروپا قیمتی برابر با 239 یورو خواهد داشت.

 

کاربران با این قیمت می‎توانند محصول هوآوی را با یک پردازنده‎ی ده هسته‎ای Kirin 655، 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‎داخلی (قابل ارتقاء تا حداکثر 128 گیگابایت توسط کارت حافظه‎خارجی) خریداری کنند.

ولی دوربین این گوشی چنگی به دل نمی‎زند چون این شرکت چینی تصمیم گرفته است که از دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده کند.

همانند با اکثر میان‎رده‎ها، Huawei P8 lite (2017) دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن فول‎ اچ‎دی (1080p) است. باتری داخلی این گوشی با ظرفیت 3000 میلی‎آمپرساعت باید حداقل یک روز به دنبال مصرف سنگین طاقت بیاورد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال