محصولات هوآوی در IFA دو گوشی Nova و Nova Plus و MediaPad M3 خواهند بود

هوآوی یکی از شرکت‎هایی است که قصد دارد امسال در نمایشگاه IFA 2016 از دستگاه‎های جدیدی رونمایی کند. این شرکت چینی گفته می‎شود قصد معرفی سری گوشی‎های میان‎رده‎ی جدیدی را دارد، گرچه هنوز جزئیات زیادی در این رابطه مطرح نشده است. البته باید خوشحال بود چون فاصله‎ی چندانی با رونمایی رسمی این گوشی‎ها نداریم و […]

هوآوی یکی از شرکت‎هایی است که قصد دارد امسال در نمایشگاه IFA 2016 از دستگاه‎های جدیدی رونمایی کند. این شرکت چینی گفته می‎شود قصد معرفی سری گوشی‎های میان‎رده‎ی جدیدی را دارد، گرچه هنوز جزئیات زیادی در این رابطه مطرح نشده است.

البته باید خوشحال بود چون فاصله‎ی چندانی با رونمایی رسمی این گوشی‎ها نداریم و به زودی در تک‎نیوز با تحت شعاع قرار دادن اخبار مربوط به نمایشگاه IFA امسال اطلاعات بیشتری در این زمینه در جریان شما خواهد گرفت. ولی هرچه به زمان برگزاری این نمایشگاه نزدیک می‎شویم شدت اطلاعات مطرح شده در محیط آنلاین در رابطه با دستگاه‎های معرفی نشده‎ی هوآوی رو به افزایش می‎گذارد.

طبق گفته‎ی کاربر مشهور توئیتر یعنی آقای ایوان بلس، شرکت هوآوی قصد دارد در نمایشگاه IFA 2016 از سه دستگاه جدید رونمایی کند که دوتای آن‎ها همان‎طور که در اخبار روز گذشته اشاره کردیم مربوط به سری جدیدی از گوشی‎های هوشمند هوآوی خواهند بود.

این دو گوشی تحت اسامی Huawei Nova و Nova Plus ممکن است دو گوشی‎هوشمندی باشند که کاربران خانم را هدف قرار داده‎اند. دستگاه سوم MediaPad M3 یک تبلت رده‎بالا با داشتن سیستم‎عامل اندروید است.

این شرکت چینی قصد دارد فردا در تاریخ 11 شهریورماه یک رویداد رسانه‎ای برگزار کند، بنابراین تنها باید 24 ساعت برای آگاهی از جزئیات مربوط به این محصولات صبر کنید.

متاسفانه اطلاعات دیگری در رابطه با این سه محصول منتشر نشده است. به نظر می‎رسد که معرفی این سه دستگاه جدید به جای نسل بعدی گوشی Mate S هوآوی صورت خواهد گرفت که افراد زیادی منتظر آن بودند، ولی شاهد ورود آن به نمایشگاه IFA 2016 نخواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال