هوآوی از تبلت MediaPad M3 در IFA 2016 رونمایی کرد؛ نمایشگر 8.4 اینچی و چیپست Kirin 950

طی سال‌های گذشته شرکت چینی هوآوی را به عنوان تولید کننده بزرگ گوشی‌های هوشمند می‌شناختیم. اما جالب است بدانید که این کمپانی در زمینه تولید تبلت‌های سطح بالا نیز تجربه بسیار خوبی دارد. در هر صورت شاید بهتر باشد بدانید که این شرکت در طی رویداد IFA 2016 با معرفی تبلت جدید خود با نام MediaPad […]

طی سال‌های گذشته شرکت چینی هوآوی را به عنوان تولید کننده بزرگ گوشی‌های هوشمند می‌شناختیم. اما جالب است بدانید که این کمپانی در زمینه تولید تبلت‌های سطح بالا نیز تجربه بسیار خوبی دارد. در هر صورت شاید بهتر باشد بدانید که این شرکت در طی رویداد IFA 2016 با معرفی تبلت جدید خود با نام MediaPad M3 همگان را متعجب زده کرد.

تبلت مدیاپد ام3، تلاش جدید شرکت هواوی به منظور رقابت با برترین‌های بازار است اما این بار در حوزه دنیای تبلت‌ها. این تبلت از نظر مشخصات فنی بسیار قابل توجه می‌باشد زیرا از سخت افزار قدرتمند و مناسبی برخوردار است. وجود نمایشگر 8.4 اینچی با دقت 2560×1600 پیکسل به همراه تراشه قدرتمند و هشت هسته‌ای کیرین 950 در کنار میزان حافظه رم چهار گیگابایتی و حافظه‌های داخلی 64 یا 32 گیگابایتی از دیگر موارد مورد اشاره در مورد این محصول جدید به حساب خواهند آمد.

این تبلت دارای دوربین اصلی با دقت 8 مگاپیکسل بوده و از طرفی نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو نیز بر روی آن قابل مشاهده می‌باشد. وجود بلندگوهایی که به کمک شرکت Harman Kardon طراحی شده‌اند و همچنین باتری بسیار بزرگ 5100 میلی‌ آمپر ساعتی از دیگر مشخصات این تبلت به حساب خواهند آمد.

از نظر قیمتی نسخه وای‌فای 32 گیگابایتی این تبلت 349 یورو قیمت خواهد داشت. این در حالی است که نسخه وای‌فای 64 گیگابایتی آن و همچنین نسخه 32 گیگابایتی LTE کمی بیشتر از 399 یورو ارزش گذاری شده‌اند. مدل 64 گیگابایتی LTE نیز در خرده فروشی‌ها با قیمت 449 یورو به فروش خواهد رفت. احتمالا این تبلت به منظور عرضه در بازارهای آسیا و خاورمیانه به تولید انبوه برسد. هنوز هیچ صحبتی در مورد عرضه به منطقه امریکای شمالی نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال