تصاویر تبلیغاتی Huawei P10 Plus رسماً منتشر شد

در حالی که تنها یازده روز به معرفی رسمی پرچم‌داران جدید هوآوی در کنگره‌ی جهانی موبایل بیشتر باقی نمانده، امروز تصاویر تبلیغاتی رسمی جدیدی از گوشی P10 Plus هوآوی منتشر شده است. این گوشی نیز قرار است در کنار گوشی‌هوشمند Huawei P10 معرفی گردد و از لحاظ سخت‌افزاری در اکثر موارد با هم شباهت بسیار […]

در حالی که تنها یازده روز به معرفی رسمی پرچم‌داران جدید هوآوی در کنگره‌ی جهانی موبایل بیشتر باقی نمانده، امروز تصاویر تبلیغاتی رسمی جدیدی از گوشی P10 Plus هوآوی منتشر شده است. این گوشی نیز قرار است در کنار گوشی‌هوشمند Huawei P10 معرفی گردد و از لحاظ سخت‌افزاری در اکثر موارد با هم شباهت بسیار زیادی خواهند داشت.

در حالی که گفته می‌شود گوشی P10 هوآوی نمایشگری تخت خواهد داشت و سنسور اثر انگشت آن نیز در قسمت جلویی گوشی دیده شد به نظر می‌رسد P10 Plus با داشتن نمایشگری کاملا خمیده در هر دو طرف و قرار گرفتن سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی گوشی کمی میان این دو تمایز ایجاد کرده است. تصاویر منتشر شده‌ی امروز نیز این مسئله را تایید می‌کنند.

در این تصاویر تنها رنگ مکشی گوشی مورد اشاره دیده می‌شود و به احتمال فراوان شاهد رنگ‌های متنوع دیگری نیز از این گوشی خواهیم بود. همانند گوشی P10، این گوشی نیز به دوربینی با برند Leica مجهز می‌گردد. در واقع، تنها تفاوت اصلی میان این دو گوشی، خمیده بودن نسخه‌ی P10 Plus و قرار گرفتن حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی گوشی خواهد بود.

از مهم‌ترین مشخصه‌های پرچم‌داران جدید شرکت هوآوی می‌توان به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن QHD، چیپست  Kirin 960، حافظه‌ی رم 4 یا 6 گیگابایتی و حافظه‌ی دخالی 32، 64 و 128 گیگابایتی اشاره کرد. هر دو گوشی به اندروید نوقا مجهز می‌شوند که رابط کاربری  EMUI 5.0 هوآوی بر روی این نسخه از اندروید قرار خواهد گرفت.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال