گوشی Huawei P10 با 4 گیگابایت رم در بنچمارک GeekBench رویت شد

حجم اخبار مربوط به گوشی‎های Huawei P10 و Huawei P10 Plus بالا رفته است. درز اطلاعات مربوط به قیمت این دو گوشی و رندرهای اولیه‎ی آن‎ها ظاهرا برای شکستن سکوت این غول چینی که قصد معرفی از پرچم‎دارهای بعدی خود را در MWC 2017 دارد، کافی بوده است. حال گوشی Huawei P10 در بنچمارک GeekBench […]

حجم اخبار مربوط به گوشی‎های Huawei P10 و Huawei P10 Plus بالا رفته است. درز اطلاعات مربوط به قیمت این دو گوشی و رندرهای اولیه‎ی آن‎ها ظاهرا برای شکستن سکوت این غول چینی که قصد معرفی از پرچم‎دارهای بعدی خود را در MWC 2017 دارد، کافی بوده است. حال گوشی Huawei P10 در بنچمارک GeekBench رویت شده است و بر فرضیات قبلی مهر تایید می‎زند.

از نتایج این بنچمارک می‎توان متوجه شد که گوشی Huawei P10 به همراه 4 گیگابایت رم و سیستم‎عامل اندروید 7 نوقا عرضه خواهد شد.

مشخصاتی که قبلا از این گوشی مطرح شده بود شامل استفاده از یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی، 64 گیگابایت حافظه‎داخلی و سیستم دوربین دوگانه‎ی 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی به همراه یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی می‎شود. در رابطه با مدل پلاس انتظار می‎رود نمایشگر گوشی به 5.5 اینچ و با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل ارتقاء پیدا کند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال