مشخصات Huawei P10 پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

هوآوی امروز گوشی P10 خود را به نمایش خواهد گذاشت. مراسم رونمایی از این گوشی به صورت زنده خواهد بود و علاقه‎مندان زیادی در رسانه‎های اجتماعی می‎توانند آن را مشاهده کنند. ولی براساس تصاویر بسیار مهمی که به بیرون درز پیدا کرده هیجان این مراسم از بین رفته است. تصاویری که ویژگی‎های اصلی گوشی Huawei […]

هوآوی امروز گوشی P10 خود را به نمایش خواهد گذاشت. مراسم رونمایی از این گوشی به صورت زنده خواهد بود و علاقه‎مندان زیادی در رسانه‎های اجتماعی می‎توانند آن را مشاهده کنند. ولی براساس تصاویر بسیار مهمی که به بیرون درز پیدا کرده هیجان این مراسم از بین رفته است. تصاویری که ویژگی‎های اصلی گوشی Huawei P10 را به همراه رنگ‎های مختلف آن نشان می‎دهند.

این تصاویر نشان می‎دهند که Huawei P10 دارای یک حسگر اثرانگشت در جلو است، در حالی‎که موقعیت این اسکنر در گوشی P9 هوآوی در پشت بود. برخلاف شرکت‎های اپل و اچ‎تی‎سی، هوآوی تصمیم گرفته است برای پرچم‎دار خود هم‎چنان از درگاه هدفون 3.5 میلی‎متری استفاده کند. این درگاه در انتهای گوشی در کنار پورت یو‎اس‎بی C قرار گرفته است. نمایشگر 5.1 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی و لبه‎های 2.5 بعدی بوده و پنل پشتی دارای یک تزئین سطحی با الگوهای متقارن الماسی برای میزبانی از دوربین‎های دوگانه‎ی ساخت شرکت لایکا است.

در کنار این مشخصات کلیدی، تنوع رنگی P10 نیز مشخص شده است. براساس اطلاعات قبلی ما انتظار دستگاهی به رنگ سبز و آبی را داشتیم و این تصاویر آن را تایید می‎کنند. استفاده از رنگ‎های نقره‎ای، رزگلد، مشکی گرافیکی و طلایی جای شگفتی ندارد ولی رنگ‎های سبز و آبی P10 یقینا از سایر مدل‎ها درخشش بیشتری داشته و جذاب‎تر هستند.

هوآوی در گذشته نیز سابقه‎ی درخشانی در ساخت گوشی‎هایی با طراحی برجسته و رنگ‎های متمایز داشته است. گوشی Honor 8 یک نسخه‎ی آبی‎رنگ بسیار زیبا و Huawei Mate 9 Porsche Edition همان‎طور که حدس می‎زنید یک طراحی منحصر به فرد دارد.