هوآوی پشتیبانی از DayDream را به محصولاتش اضافه خواهد کرد

به دنبال معرفی DayDream، پلت‎فرم گوگل در رابطه با بحث واقعیت مجازی با عملکرد بالا در گوشی‎های همراه، در کنفرانس I/O گوگل، یقینا تولید‎کنندگان سخت‎افزارهای گوشی‎های همراهی هستند که نسبت به این خبر واکنش و علاقه نشان دهند. در حقیقت شرکت‎هایی وجود دارند که حتی قبل از منتظر شدن برای ارائه‎ی رسمی این پلت‎فرم واکنش […]

به دنبال معرفی DayDream، پلت‎فرم گوگل در رابطه با بحث واقعیت مجازی با عملکرد بالا در گوشی‎های همراه، در کنفرانس I/O گوگل، یقینا تولید‎کنندگان سخت‎افزارهای گوشی‎های همراهی هستند که نسبت به این خبر واکنش و علاقه نشان دهند. در حقیقت شرکت‎هایی وجود دارند که حتی قبل از منتظر شدن برای ارائه‎ی رسمی این پلت‎فرم واکنش نشان داده‎اند نظیر هوآوی، سومین تولیدکننده‎ی بزرگ گوشی‎های همراه در جهان، که برای مطرح کردن خودش به عنوان اولین شرکت بزرگ معتبر حمایت کننده از Daydream، هیجان‎زده است.

هو‎آوی عمق همکاری خود با پلت‎فرم گوگل را در زمینه‎ی واقعیت مجازی با عملکرد بالا در گوشی‎های همراه افزایش خواهد داد و این شرکت به دنبال همکاری با گوگل و سایر شرکت‎های پیشرو در صنعت فن‎آوری برای ساخت یک اکوسیستم و تحویل تجربه‎های جذاب و غنی Daydream به کاربران از طریق نوآوری‎های تحولی ( معمولا (ولی نه همواره) معرفی فن‎آوری که صنعت جدیدی را ایجاد کند و نحوه‎ی زندگی و کار ما را متحول کند) در دستگاه‎ها، اپلیکیشن‎ها و محتوای واقعیت مجازی است.

به عبارت دیگر، هو‎آوی برنامه‎های قطعی در رابطه با معرفی دستگاه‎هایی دارد که اجازه بهره بردن از تجربه‎های Daydream و ترکیب و یکپارچه‎سازی چیپست‎های جدید بسیار خوب کوالکام و Kirin هوآوی، می‎دهند. چنین گوشی‎ها، هدست‎ها و کنترل‎‎کننده‎های پشتیبان کننده از این پلت‎فرم در انتهای امسال معرفی خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال