هواوی بیشترین تعداد پتنت در سال 2014 را به ثبت رسانده‌است

هواوی غول بزرگ تولیدکننده محصولات الکترونیک چینی توانست رکورد پتنت‌های سال 2014 را برای خود ثبت‌کند. بر اساس گزارش سازمان جهانی مالکیت معنوی (World Intellectual Property Organization)، در موسسه‌ی ثبت پتنت Treaty بیش از 214 هزار و پانصد فرم ثبت حق مالکیت معنوی در سال 2014 پر شده‌است. بنا به گزارش این سازمان، کمپانی هواوی […]

هواوی غول بزرگ تولیدکننده محصولات الکترونیک چینی توانست رکورد پتنت‌های سال 2014 را برای خود ثبت‌کند. بر اساس گزارش سازمان جهانی مالکیت معنوی (World Intellectual Property Organization)، در موسسه‌ی ثبت پتنت Treaty بیش از 214 هزار و پانصد فرم ثبت حق مالکیت معنوی در سال 2014 پر شده‌است. بنا به گزارش این سازمان، کمپانی هواوی با 3442 پتنت ثبت شده رتبه اول، کمپانی آمریکایی کوالکام با 2409 پتنت رتبه‌ی دوم و شرکت چینی زد‌تی‌ای با 2179 پتنت رتبه ی سوم را به‌خود اختصاص داده‌است.

chartoftheday_3331_Top_10_International_Patent_Filing_Companies_n

ایالات متحده آمریکا با 61492 فرم پتنت رتبه‌ی اول و ژاپن و چین نیز رتبه‌های دوم و سوم رو به خود اختصاص‌دادند. در این میان، آمار مربوط به کشور چین، تنها رقمی بود که نسبت به سال 2013 افزایش درصد دورقمی نشان‌داد.

سازمان جهانی مالکیت معنوی از سال 1970 تاسیس شده و هدف آن جمع آوری مجموعه پتنت‌های کشورهاست، البته حق ثبت برای کشورها محفوظ می ماند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال