هواوی نظر کاربران را در مورد برنامه‌های پیش‌فرض جویا می‌شود

ممکن است شما نیز همانند بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند، طرفدار برنامه‌های پیش‌فرضی که شرکت‌ها در گوشی‌های خود قرار می‌دهند، نباشید. برنامه‌های پیش‌فرض به ندرت توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند و کمتر کسی علاقه‌ای به این برنامه‌ها نشان می‌دهد. به همین جهت بسیاری از شرکت‌ها کم کم شروع به حذف این برنامه‌ها کرده‌اند؛ در […]

ممکن است شما نیز همانند بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند، طرفدار برنامه‌های پیش‌فرضی که شرکت‌ها در گوشی‌های خود قرار می‌دهند، نباشید. برنامه‌های پیش‌فرض به ندرت توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند و کمتر کسی علاقه‌ای به این برنامه‌ها نشان می‌دهد. به همین جهت بسیاری از شرکت‌ها کم کم شروع به حذف این برنامه‌ها کرده‌اند؛ در همین رابطه هوآوی با شروع نظرسنجی می‌خواهد نظر کاربران را در مورد برنامه‌های پیش‌فرض جویا شود.

این شرکت چینی با شروع نظرسنجی در این مورد، خواهان این است تا ببیند کاربران چه دیدگاهی در مورد برنامه‌های پیش‌فرض دارند. بر اساس گفته‌ هواوی، تعدادی از کاربران برنامه‌های کاربری که به صورت پیش‌فرض نظیر یوتیوب و فیسبوک در گوشی قرار می‌گیرند را استفاده می‌کنند؛ در حالیکه بسیاری دیگر هیچ قصدی برای استفاده از این برنامه‌ها را نداشته و در صورت امکان آن‌ها را پاک می‌کنند.

به طور قطع انجام این نظر سنجی می‌تواند هواوی را برای قراردادن برنامه‌های پیش‌فرض روی محصولاتش یاری کند. این شرکت به زودی از نکسوس جدید گوگل رونمایی می‌کند و باتوجه به این که نکسوس گوگل دارای هیچ گونه برنامه اضافی از طرف هوآوی نخواهد بود، باید منتظر گوشی‌های آینده این شرکت و وجود یا عدم وجود برنامه‌های پیش‌فرض باشیم.

به هر حال اگر شما نیز خواهان شرکت در این نظر سنجی هستید، می‌توانید با کلیک در اینجا در نظرسنجی شرکت هوآوی شرکت کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال