ساعت هوشمند هوآوی با قیمت 1080 دلار، در وب‌سایت آمازون دیده شد!

همه‌ی ما، هفته‌ی گذشته با معرفی ساعت هوشمند هوآوی در کنگره‌ی جهانی موبایل 2015 شگفت‌زده شدیم. حال به نظر می‌رسد که قیمت این ساعت هوشمند بسیار بالا می‌باشد چرا که شعبه‌ی آلمان از وب‌سایت آمازون، این محصول را در فروشگاه خود و با قیمت 999 یورو (معادل با 1080 دلار)، قرار داده است. زمانی که […]

همه‌ی ما، هفته‌ی گذشته با معرفی ساعت هوشمند هوآوی در کنگره‌ی جهانی موبایل 2015 شگفت‌زده شدیم. حال به نظر می‌رسد که قیمت این ساعت هوشمند بسیار بالا می‌باشد چرا که شعبه‌ی آلمان از وب‌سایت آمازون، این محصول را در فروشگاه خود و با قیمت 999 یورو (معادل با 1080 دلار)، قرار داده است.

زمانی که هوآوی ساعت‌ هوشمند خود را معرفی کرد، هیچ صحبتی از قیمت و زمان عرضه‌ی آن به میان نیاورد و همین موضوع باعث شد که بسیاری از وب‌سایت‌ها، در مورد احتمال گران‌قیمت بودن آن صحبت کنند. هم اکنون نیز شاهد اولین خرده‌فروش اینترنتی هستیم که Huawei Watch را با قیمتی بالا در وب‌سایت خود قرار داده و به این شایعات دامن زده است.

معمولا ما به محصولاتی که آمازون بدین‌گونه قرار می‌دهد توجه زیادی نداریم اما به نظر می‌رسد که این محصول، بدون هماهنگی با هوآوی قرار داده نشده چرا که پس از گذشت یک روز، همچنان نیز در لیست سایت آمازون می‌باشد. چیزی که در این میان نیز عجیب به نظر می‌رسد، این است که تنها شعبه‌ی آلمان از وب‌سایت آمازون، این ساعت را در میان لیست خود قرار داده و حتی برای عرضه‌ی آن، زمانی را مشخص نکرده و به قرار دادن عبارت “در حال حاضر موجود نیست” بسنده کرده است!

با این وجود، همچنان باید منتظر ارائه‌ی اخباری موثق و رسمی از سوی هوآوی باشیم. پیش‌بینی می‌کنیم که قیمت این ساعت هوشمند نیز در طول زمان کمتر شود چرا که چنین قیمت بالایی، اصلا توجیحی نداشته و هر چه قدر هم ساعت هوشمند این کمپانی چینی زیبا باشد، نمی‌تواند با چنین قیمتی، فروش بالایی داشته باشد.