تصاویر گوشی Y3 2017 هوآوی توسط FCC لو رفت

تصاویری از گوشی Y3 2017 هوآوی در وب‎سایت Slashleaks منتشر شده بود تا کاربران بتوانند نگاهی به نمای خارجی این دستگاه داشته باشند و شیار سیم‎کارت‎ها را زیر پنل پشتی مشاهده کنند. این تصاویر نشان می‎دهد که این گوشی در نمای جلویی فاقد دکمه یا کلیدهای حساس به لمس است تا هوآوی تصمیم به قرار […]

تصاویری از گوشی Y3 2017 هوآوی در وب‎سایت Slashleaks منتشر شده بود تا کاربران بتوانند نگاهی به نمای خارجی این دستگاه داشته باشند و شیار سیم‎کارت‎ها را زیر پنل پشتی مشاهده کنند.

این تصاویر نشان می‎دهد که این گوشی در نمای جلویی فاقد دکمه یا کلیدهای حساس به لمس است تا هوآوی تصمیم به قرار دادن سه کلیدکنترلی در رابط‎کاربری گرفته باشد. با نگاه به طول و عرض این گوشی بایستی انتظار نمایشگری را داشته باشیم که به نسبت گوشی فوق‎العاده ارزان‎قیمت فعلی Huawei Y3 II ابعادی بیشتر از 4.5 داشته باشد.

پنل پشتی با یک اسپیکر دایره‎ای شکل، یک دوربین و یک فلاش ال‎ای‎دی اشغال شده است که تمامی آن‎ها در بالای لوگوی هوآوی خودنمایی می‎کنند.

امکان برداشتن پنل پشتی وجود دارد تا کاربر بتواند دو سیم کارت با قطع میکرو به همراه یک کارت حافظه‎خارجی را در یک شیار جداگانه در دو مدل متفاوت این گوشی با شماره‎مدل‎های  CRO-U00 و CRO-L22 قرار دهد. هم‎چنین هوآوی این دستگاه را با شماره مدل CRO-L02 نیز تولید کرده است که تنها یک سیم‎کارت با قطع میکرو می‎پذیرد. در بالای این دستگاه جک صوتی هدفون و در پایین شاهد حضور پورت میکرو‎ یو‎اس‎بی هستیم.

با توجه به این‎که قیمت گوشی Huawei Y3 II در حدود 80 یورو است، انتظار داریم عضو جدید خانواده‎ی Y هوآوی نیز در درسته‎ی گوشی‎های فوق‎العاده ارزان قرار گیرد. اگر این ادعا درست باشد، این دستگاه یک نسخه‎ی ارزان‎تر برای گوشی به تازگی معرفی شده‎ی رده‎پایین Huawei Y5 2017 به شمار می‎رود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال