گوشی اقتصادی Y3 2017 هوآوی در سکوت خبری معرفی شد

نسل بعدی گوشی ارزان Huawei Y3 II در سکوت خبری به لیست محصولات وب‎سایت این شرکت چینی اضافه شده است. نام این گوشی‎هوشمند Huawei Y3 2017 بوده و هنوز قیمت و تاریخ عرضه به بازار آن معرفی نشده است. گرچه، ما هرگونه اطلاعات دیگر مربوط به این گوشی‎هوشمند اندرویدی رده‎پایین را می‎دانیم. ابتدا، گوش ی […]

نسل بعدی گوشی ارزان Huawei Y3 II در سکوت خبری به لیست محصولات وب‎سایت این شرکت چینی اضافه شده است. نام این گوشی‎هوشمند Huawei Y3 2017 بوده و هنوز قیمت و تاریخ عرضه به بازار آن معرفی نشده است.

گرچه، ما هرگونه اطلاعات دیگر مربوط به این گوشی‎هوشمند اندرویدی رده‎پایین را می‎دانیم. ابتدا، گوش ی Y3 2017در چند رنگ به بازار خواهم آمد از جمله آبی، خاکستری، طلائی، صورتی و سفید.

این گوشی‎هوشمند هم‎چنین در دو مدل عرضه خواهد شد، اما تفاوت اصلی بین آن‎ها چیپست است. یکی از مدل‎های Huawei Y3 2017 یک پردازنده‎ی چهار هسته‎ای MT6737M مدیاتک با سرعت کلاک 1.1 گیگاهرتز دارد و دیگری مجهز به پردازنده‎ی چهار هسته‎ای MT6580 مدیاتک با سرعت کلاک 1.3 گیگاهرتز است.

مقدار مموری در هر دو مدل با هم تفاوت نداشته یعنی شاهد استفاده از یک 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه‎داخلی با پشتیبانی از درگاه میکرو اس‎دی هستیم. هم‎چنین گوشی‎هوشمند اقتصادی هوآوی یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 854 در 480 پیکسل (FWVGA) دارد.

در پنل پشتی گوشی Y3 2017 یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فلاش ال‎ای‎دی دیده می‎شود و در نمای جلو یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی به کار گرفته شده است. این گوشی‎هوشمند مجهز به یک باتری 2200 میلی‎آمپر‎ساعتی بوده و سیستم‎عامل اندروید مارشملو 6.0 مدیریت بخش‎نرم‎افزاری را بر عهده دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال