نقد و بررسی تخصصی گوشی اسند میت 7 هواوی [قسمت دوم: بررسی صفحه نمایش، دوام باطری، قابلیت‌های ارتباطی و رابط کاربری]

در قسمت اول بررسی اسند میت 7 هواوی به معرفی گوشی و بررسی محتویات درون جعبه، طراحی و کیفیت ساخت آن پرداختیم. هم اینک در ادامه این مقاله به بررسی صفحه نمایش، دوام باطری، قابلیت‌های ارتباطی و رابط کاربری این گوشی خواهیم پرداخت. پس در ادامه با تک‌نیوز همراه باشید. صفحه نمایش میت 7 صفحه نمایش گوشی اسند میت 7 از نوع […]

در قسمت اول بررسی اسند میت 7 هواوی به معرفی گوشی و بررسی محتویات درون جعبه، طراحی و کیفیت ساخت آن پرداختیم. هم اینک در ادامه این مقاله به بررسی صفحه نمایش، دوام باطری، قابلیت‌های ارتباطی و رابط کاربری این گوشی خواهیم پرداخت. پس در ادامه با تک‌نیوز همراه باشید.

صفحه نمایش میت 7

صفحه نمایش گوشی اسند میت 7 از نوع IPS LCD دارای ابعادی معادل 6 اینچ بوده و دقت تصویری برابر 1080 × 1920 پیکسل را ارائه می‌دهد. با توجه به این موضوع، نمایشگر این گوشی چگالی تصویری برابر 368 پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌دهد که در واقع میزان استانداردی به حساب می‌آید و از استاندارد رتینا (326 پیکسل در هر اینچ، حداکثر چگالی تصویری که با چشم غیر مسلح، تک پیکسل‌ها قابل مشاهده می‌باشند) بالا‌تر است. همچنین نمایشگر این گوشی دارای حالتی اختصاصی به منظور استفاده از دستکش در هنگام کار با نمایشگر گوشی می‌باشد. تنظیمات مربوط به این مود در بخش منو تنظیمات گوشی قابل تنظیم خواهد بود.

اسند میت 7

به منظور بررسی دقیق‌تر ماتریکس‌های صفحه نمایش گوشی اسند میت 7، آن را در زیر میکروسکوپ دیجیتالی آزمایشگاه قرار دادیم و در این حالت و با نگاهی نزدیک متوجه ساب پیکسل‌هایی با آرایش استاندارد RGB شدیم که باعث تشکیل تصاویر بر روی نمایشگر 6 اینچی میت 7 می‌شود. به جز این موضوع شاهد مسئله خاص دیگری در این بخش نبودیم و البته انتظاری بیشتر از این هم نمی‌رفت.

gsmarena_001

نمایش میزان عمق رنگ مشکی بر روی نمایشگر گوشی میت 7 بسیار عالی بوده و از نظر روشنایی حداکثری نیز، میزان نسبتا مطلوبی را بروز می‌دهد. همچنین میزان کنتراست تصویر و تولید رنگ‌ها نیز در حد مطلوبی قرار دارند. متاسفانه با کاهش میزان روشنایی نمایشگر، میزان سطح رنگ‌ها مشکی و سفید به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد و صفحه نمایش نیز به سرعت تاریک می‌شود. طوری که روشنایی 50 درصد این نمایشگر شباهت بیشتری به میزان روشنایی 25 درصدی آن دارد. با این وجود صفحه نمایش میت 7 به منظور تماشای فیلم و یا اجرای بازی بسیار عالی عمل کرده و تصاویر دقیقی را ارائه می‌دهد.

Untitled

در بخش بعدی، خوانایی نمایشگر گوشی میت 7 را در زیر تابش مستقیم نور خورشید مورد بررسی قرار دادیم. در این قسمت عملکرد میت 7 خیلی رضایت‌بخش نبود اما با تمام این تفاسیر، هنوز هم نمایشگر این گوشی به منظور استفاده کردن در فضای آزاد مناسب است و نسبتا شاهد تغییرات بوجود آمده بر روی نمایشگر گوشی خواهید بود.

Untitled

هواوی همچنین بخشی مجزا را به منظور تنظیم حرارت رنگ‌ها در نظر گرفته است و Glove mode (حالت استفاده از دستکش) از دیگر قابلیت‌ها کاربردی این گوشی می‌باشد. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که حتما تنها در مواقع ضروری اقدام به فعال کردن این حالت نمایید، زیرا مصرف باطری این مود بسیار بالاست و موجب خالی شدن ناگهانی میزان باطری گوشی می‌شود.

تست دوام باطری میت 7

همانطور که قبلا اشاره کردیم گوشی میت 7 هواوی از باطری غول پیکری با ظرفیت 4100 میلی‌آمپر ساعت برخوردار است و به همین خاطر، شرکت هواوی مدعیست که این گوشی به کمک باطری قدرتمند خود می‌تواند تا دو روز به طور کامل دوام بیاورد.

گوشی میت 7 هواوی را در سه تست مجزا به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم و این گوشی توانست از هر سه تست سر‌بلند بیرون بیاید. تست‌های دوام باطری در زمینه مکالمه تحت شبکه 3G، پخش فیلم و مرورگری صفحات وب از آن جمله‌اند. تنها موردی که باعث نا‌امیدی ما شد، نتایج مربوط به تست دوام باطری این گوشی در حالت استند‌بای (حالت آماده به کار) بود که همین عامل باعث پایین آوردن امتیاز پایانی دوام باطری میت 7 نیز شد.

خوشبختانه کمپانی هواوی در زمینه دوام باطری این گوشی از نظر نرم افزاری نیز چیزی کم نگذاشته است و با قرار دادن حالت‌هایی چون Ultra Power Saving mode و اپلیکیشن‌ مدیریت باطری، اقدام به افزایش دوام و پایداری باتری این گوشی کرده است. در صورت قرار دادن تنظیمات باطری گوشی بر روی حالت‌های مناسب در زمینه کارکرد‌های شخصیتان، می‌توانید شاهد صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف باتری گوشی میت 7 باشید. البته در طی تست‌های انجام شده بر روی این فبلت، تمامی ویژگی‌ها و قابلیت‌ها گفته شده در زمینه مدریت مصرف باطری در حالت غیر‌فعال قرار داشتند.

gsmarena_001

با تمام این تفاسیر، امتیاز کلی دوام و پایداری باطری گوشی به عدد 67 ساعت رسید و این به آن معناست که گوشی میت 7 قادر است تا در مصرف معمولی تا به میزان کمتر از سه روز دوام بیاورد. البته این مقدار دوام باطری در صورت استفاده از ویژگی‌های مکالمه 3G، وب گردی و تماشای فیلم، هر کدام به میزان یک ساعت در روز تعریف می‌شود. اما بهتر است کمی وارد جزئیات شویم.

گوشی اسند میت 7 در زمینه مکالمه ممتد تحت شبکه 3G توانست رکورد بسیار مناسب 20 ساعت را برای خود به ثبت برساند. این در حالی است که رکورد ثبت شده برای این گوشی در حوزه مرورگری تحت وب به نزدیکی 14 ساعت خواهد رسید. همچنین در انجام تست‌های روتین مربوط به پخش فیلم، باطری اسند میت 7 هواوی توانست مدت 14 ساعت را دوام بیاورد. جالب است بدانید که تست‌ها انجام شده بر روی این گوشی و سپس امتیاز کلی داده شده به آن، شامل امتیازات مربوط به بخش استند‌بای (حالت آماده بکار) گوشی نیز می‌شود که البته در تصویر بالا هیچ اطلاعاتی از میزان آن درج نشده است، اما در محاسبه امتیاز کلی گوشی تاثیر داده شده است.

قابلیت‌های ارتباطی میت 7

گوشی هوشمند میت 7 هواوی در زمینه قابلیت‌های ارتباطی مجهز به شبکه‌های 2G/GPRS/EDGE چهار بانده بوده و همچنین از شبکه پنج بانده 3G به همراه HSDPA و HSUPA (با حداکثر سرعت دانلود 42 مگابیت بر ثانیه و 5.7 مگا‌بیت بر ثانیه آپلود اطلاعات) نیز بهره می‌برد. LTE 9 بانده با استاندارد Category 6 (که سرعت آپلود اطلاعات را تا 50 مگا‌بیت بر ثانیه و سرعت دانلود را تا 300 مگابیت بر ثانیه افزایش خواهد داد) از دیگر ویژگی‌های سطح بالای این گوشی می‌باشد. با این تفاسیر امکان بهره‌گیری از ویژگی‌های ارتباطی این گوشی در سرتاسر دنیا فراهم خواهد بود. البته نسخه دو سیم‌کارته این گوشی تنها در بازار‌های مناطق خاصی قابل خریداری خواهد بود.

از نظر قابلیت‌های ارتباطی نزدیک‌بُرد، این گوشی از سرویس وای‌فای دو بانده با استاندارد a/b/g/n به همراه DLNA پشتیبانی می‌کند. در نتیجه با استفاده از سرویس DLNA این گوشی به راحتی می‌توانید به تماشای عکس و فیلم مشغول شده و یا به موسیقی مورد علاقه خودگوش فرا دهید. همچنین قابلیت انتقال همین نوع اطلاعات به تلویزیون یا موزیک پلیر هوشمند پشتیبانی کننده از DLNA نیز وجود دارد.

بلوتوث نسخه 4.0 یکی دیگر ویژگی‌های میت 7 است که با سرویس‌های A2DP و EDR و LE (استاندارد مصرف بهینه یا Low Energy) همراه شده است. پورت microUSB 2.0 این گوشی از سرویس‌ USB host پشتیبانی خواهد کرد و این به آن معناست که می‌توانید لوازم جانبی خود و یا حافظه فلاش اکسترنال را به این گوشی متصل کرده و از آن استفاده کنید.

GPS به همراه GLONASS از ویژگی‌های دیگر این گوشی مجهز است. همچنین به طور پیش‌فرض، شاهد قرار‌گیری رادیو FM بر روی این گوشی هستیم. وجود سرویس NFC بهع همراه پشتیبانی از پرداخت‌های مالی از ویژگی‌های چشم‌گیر این گوشی به حساب می‌آید. هر چند در ایران این ویژگی کاربردی هنوز بکار نیامده است. تنها مسئله‌ای که هواوی از توجه به آن در این بخش خودداری کرده است، عدم تعبیه سنسور مادون قرمز بر روی بدنه گوشی است. هر چند نبود آن نیز شاید خیلی به چشم نیاید.

رابط کاربری میت 7

گوشی هشومند میت 7 از نسخه 4.4.2 سیستم عامل اندروید به نام کیت‌کت بهره می‌برد که به رابط کاربری بروز شده اموشن 3.0 هواوی مزین گشته است. نتیجه کار باعث شده است تا در نگاه اول، همه چیز به طور ساده و سبک نمایش داده شود و طراحی تخت آن به همراه عدم قرار‌گیری کشوی برنامه‌ها، شما را سریعا به یاد طراحی سیستم عامل اختصاصی اپل یعنی iOS می‌اندازد.

با وجود بروز‌رسانی این گوشی به نسخه سوم رابط کاربری اموشن هواوی، هنوز هم تفاوت خاصی میان این نسخه و نگارش قبلی آن که بر روی گوشی اسند پی 7 این شرکت که تابستان سال قبل شاهد آن بودیم، دیده نمی‌شود. این رابط کاربری بسیار روان و یکنواخت بوده و قابلیت‌های ویرایشی تنظیمات آن بسیار زیاد است. همچنین طراحی تخت آن به همراه باز‌طراحی آیکون‌ها و بسیاری از موارد دیگر، باعث زیبایی بیشتر این ویرایش نرم‌افزاری گشته است.

صفحه لاک اسکرین یا قفل صفحه میت 7 هواوی از طراحی و افکت انیمیشنی sunshine بهره می‌برد و با کشیدن انگشت بر روی آن، این افکت نمایان خواهد شد. قابلیت بر‌گزیدن تصاویر پس‌زمینه چند‌گانه، ویجت‌ها، میانبر‎ها (به سبک iOS) و حتی ویجت ساعت در حالت roaming از دیگر ویژگی‌های این بخش می‌باشند.

حسگر اسکنر اثر انگشت به منظور باز کردن قفل گوشی از دیگر ویژگی‌های کاربردی این بخش می‌باشد و جالب است بدانید که عملکرد این سنسور از تمامی دستگاه‌هایی که تا به حال با آن کار کرده‌ایم بهتر بوده است. شما می‌توانید از هر زاویه ممکن، انگشت خود را بر روی سنسور پشتی گوشی بگذارید و حتی به منظور باز کردن قفل گوشی، نیازی به روشن کردن صفحه نمایش میت 7 نیست و در صورت شناسایی اثر انگشت شما، به سرعت قفل گوشی باز خواهد شد. عملکرد این سنسور با کمی تخفیف از حسگر اثر انگشت قرار گرفته بر روی گوشی‌های آیفون شرکت اپل بهتر بوده و همچنین با فاصله زیادی از حسگر اثر انگشت قرار گرفته بر روی گوشی‌های سامسونگ (در حالت کشیدن انگشت بر روی حسگر که در گوشی اس5 این شرکت وجود دارد) مناسب‌تر است.

علاوه بر آن قابلیت قفل اختصاصی هر اپلیکیشن نیز به دلخواه کاربر وجود دارد و از ویژگی‌های جالب آن، امکان قرار دادن قفل و باز کردن آن با اثر انگشت کاربر است. میت 7 تمامی این قابلیت‌ها را مدیون حسگر اسکن اثر انگشت خود است که بدون هیچ گونه تاخیر عملکردی و بسیار روان و سریع، کار خود را انجام داده و همچنین باعث ایحاد لایه‌ای امنیتی بر روی اطلاعات شخصی کاربران می‌شود.

با باز کردن قفل صفحه به بخش هوم اسکرین یا صفحه اصلی گوشی وارد می‌شویم جایی شاهد طراحی استاندارد هواوی هستیم. در قسمت تحتانی این بخش، پنج آیکون میانبر وجود دارند که قابلیت ویرایش توسط کاربر را داشته و در تمامی مسیر صفحه اصلی گوشی قابل مشاهده می‌باشند.

قابلیت جای گذاری حداکثر 9 قاب در بخش صفحه اصلی از دیگر خصوصیات این قسمت است. مسلما این مقدار به دلیل نبود کشوی برنامه‌ها در این رابط کاربری توسط برنامه‌های از پیش نصب شده و دیگر اپلیکشن‌ها پُر خواهد شد. در حقیقت تمامی برنامه‌هایی که در آینده نصب خواهید کرد، به این بخش منتقل خواهد شد و دیگر خبری از ردیف و ستون‌هایی از برنامه‌ها نخواهد بود، البته این منظره در رابط کاربری‌های شرکت‌های اپل و شیائومی هم به وضوح قابل مشاهده است. از مزیت‌های این طراحی، عدم نگرانی کاربر در ایجاد میانبر‎هایی از آیکون برنامه‎های مورد نظر خود در صفحه اصلی گوشی می‌باشد. از معایب آن نیز عدم توانایی کاربر در مخفی کردن آیکون برنامه‌ها است و در حقیقت باعث ایجاد ازدحام و شلوغی صفحه اصلی گوشی خواهد شد. هرچند امکان قرار دادن آنها در پوشه‌های مختلف و گروه‌بندی آنها نیز وجود دارد.

با انجام فرمان لمسی pinch (نزدیک کردن دو انگشت به هم بر روی صفحه نمایش)، به بخش  Overview mode یا تنظیمات صفحه هوم اسکرین گوشی منتقل خواهید شد و در این بخش می‌توان به تنظیم قاب‌های صفحه اصلی (اضافه کردن و یا حذف آنها) اقدام کرد. پشتیبانی از ویجت‌ها از دیگر قابلیت‌های این بخش بوده و گرچه تعدادی از ویجت‌های پیش‌فرض اندروید در ابتدا در آن قرار دارد اما ویجت‌های اختصاصی هواوی نیز به آن اضافه گشته است. در این بخش اجازه دسترسی به تنظیمات انیمیشن‌های انتقالی قاب‌های صفحه اصلی یا هوم اسکرین گوشی نیز داده شده است و ویرایش تصویر پس‌زمینه و تنظیم ابعاد کاشی‌ها (4×5 و 5×4 و یا 5×5) از دیگر امکانات این بخش به حساب می‌آید.

پشتیبانی از جای گذاری تم‌ها (Themes) از دیگر قابلیت‌های نرم افزاری این رابط کاربری بوده و با انتخاب یک تم‌، مواردی همچون تصویر پس‌زمینه گوشی، طراحی قفل صفحه، سیستم و آیکون برنامه‌ها، فونت نوشتاری سیستم، رنگ کلی سیستم و همچنین صدا‌ها و هشدار‌ها دست خوش تغییر می‌شوند. امکان تطبیق انیمیشن انتقالی قاب‌های صفحه اصلی و برنامه‌ریزی به منظور تغییر تصویر پس‌زمینه به طور تصادفی یا تحت فاصله زمانی معین از دیگر ویژگی‌های این بخش می‌باشد.

بخش اعلانات گوشی دارای دو صفحه است که اولین قسمت مربوط به اعلانات گوشی بوده و آنها بر اساس اطلاعات زمانی ترتیب‌بندی می‌شوند. در صفحه دوم نیز شاهد قرار‌گیری تنظیمات فوری گوشی خواهید بود. در حالت عادی تنها 3 ردیف از آیکون تنظیمات فوری به نمایش در خواهد آمد و در پایین آن نیز محل قرار‌گیری میله تنظیم روشنایی نمایشگر جای داده شده است.

شرکت هواوی در زمینه طراحی رابط کاربری اموشن 3.0 از ویژگی‌های نرم‌افزاری زیادی استفاده کرده است و بخش‌های مدیریت انرژی، تنظیمات مربوط به کلید‌های ناوبری، ایجاد هوم اسکرین ساده، حالت Do not disturb (به منظور غیر فعال کردن صدای تمامی هشدار‌ها) و حتی مود استفاده از گوشی با یک دست، از جمله این قابلیت‌ها هستند.

ویژگی مدیریت انرژی این رابط کاربری که در بخش تنظیمات گوشی قابل دسترسی خواهد بود، زمان دوام باطری گوشی را نشان داده و علاوه بر آن زمان لازم به منظور شارژ کامل گوشی در هنگام اتصال به شارژر را به کاربر نمایش خواهد داد. همچنین در زمینه مصرف بهینه انرژی، هواوی 3 حالت بنام‌های Smart و Normal و Ultra را بدین منظور بر روی این نرم‌افزار جای داده است.

در تصاویر زیر شاهد نمایی از برنامه مدیریت انرژی میت 7 هواوی هستید:

جالب است بدانید که گستره دسترسی کاربران به ویرایش حالت‌های دلخواه خود بسیار زیاد بوده و در این رابط کاربری امکان ویرایش و تنظیم حالات مختلف کلید‌های ناوبری پیش‌فرض اندرویدی موجود در زیر صفحه نمایشگر نیز وجود دارد. امکان جا‌به‌جایی میان دکمه‌های task switcher (کلید جا‌به‌جایی میان برنامه‌ها) و back (کلید بازگشت) وجود داشته و حتی می‌توان به گذاشتن میانبری به منظور نمایش صفحه اعلانات نیز اقدام کرد. همچنین قابلیت مخفی‌سازی بخش ناوبری گوشی و آشکار‌سازی آن توسط کشیدن انگشت دست از پایین‌ترین محل نمایشگر به سمت بالا نیز وجود دارد.

حالت  Do Not Disturb نیز وجود دارد که بوسیله آن، تمامی صدا‌های هشدار در حالت قفل گوشی غیر‌فعال می‌شوند و این حالت قابلیت تنظیم شدن داشته و می‌توان بر اساس تاریخ و زمان، آن راشخصی‌سازی کرد. همچنین امکان جای گذاری استثنائاتی نیز بر روی آن وجود خواهد داشت.

همچنین امکان فعال‌سازی قابلیتی جدید به نام دکمه تعلیق یا Suspend button نیز وجود دارد که توسط آن و با کشیدن انگشت دست از هر سمت نمایشگر به سمت داخل آن، منویی شناور ظاهر خواهد شد که در این لیست، دکمه‌های Back و Home و Task Switcher (همان 3 دکمه ناوبری گوشی) به همراه Lock (قفل گوشی) و Close all (به منظور بستن تمامی برنامه‌های در حال اجرا) وجود دارند. بوسیله این ویژگی می‌توانید به راحتی گوشی میت 7 را با یک دست به طور کامل کنترل نمایید. اما اگر این ویژگی برای شما کافی نمی‌باشد و شما را راضی نکرده است، هیچ نگران نباشید زیرا هواوی در این رابط کاربری اقدام به تعبیه حالتی بنام one hand mode کرده است که از ویژگی‌های جالب آن، جا‌به‌جایی صفحه کلید گوشی، برنامه شماره‌گیری و دکمه‌های ناوبری گوشی به سمت چپ یا راست نمایشگر بر اساس اطلاعات سنسور شتاب‌سنج گوشی می‌باشد.

در قسمت تنظیمات فوری گوشی در بخش صفحه دوم اعلانات متوجه حالتی بنام Gloves mode شدیم که با استفاده از این قابلیت، حساسیت نمایشگر گوشی اسند میت 7 نسبت به لمس بالا می‌رود و می‌توان حتی با استفاده از دستکش نیز به کار با گوشی پرداخت. البته مصرف انرژی این حالت بسیار زیاد بوده و در زمانی کوتاهی موجب مصرف بیش از اندازه باطری گوشی می‌شود.

در بخش task switcher گوشی میت 7 هواوی که با نگه داشتن دکمه ناوری آن در پایین نمایشگر گوشی به آن منتقل خواهید شد، شاهد نمایش صفحه خواهید بود که در آن برنامه‌های در حال اجرا نمایش داده می‌شود و امکان بستن هر کدام از برنامه‌ها با کشیدن انگشت بر روی آنها وجود دارد و اگر تعداد برنامه‌ها زیاد بود، می‌توانید از دکمه Clear all بدین منظور استفاده کنید. در بالای این دکمه میزان حافظه رم کل و همچنین میزان اشغال شده آن توسط برنامه‌های جاری، نشان داده می‌شود.

در پایان بررسی این بخش به سرویس گوگل ناو (Google Now) می‌رسیم. هم اینک در رابط کاربری اموشن 3.0، این سرویس با اکانت گوگل کاربر یک‌پارچه شده و به همین دلیل به تمامی اطلاعات روزمره شما، جستجو‌های اینترنتی، ایمیل‌ها و دیگر موارد دسترسی دارد. در نتیجه پیشنهاداتی در مورد نیاز‌های روزانه و یا علاقه‌مندی‌ها به شما ارائه خواهد داد.

این سرویس اطلاعات بسیار جامعی از ترافیک شهری قرار‌ گرفته بر سر راه خانه یا محل کارتان به شما ارائه خواهد داد و از نتایج بازی‌های تیم مورد علاقه‌تان باخبرتان خواهد کرد. همچنین در مورد آب و هوای محل زندگیتان پیش‌بینی‌هایی را انجام خواهد داد. این سرویس در زمینه آشنایی فوری و خلاصه‌وار با واژه‌ها بسیار مفید بوده و امکان استفاده از صدا نیز به منظور انجام کار‌ها وجود دارد. علاوه بر آن این برنامه دارای ویجت‌های اختصاصی خود نیز می‌باشد که در بخش‌های صفحه اصلی و قفل صفحه گوشی قرار می‌گیرند.

خلاصه این قسمت: در ابتدای این مقاله به بررسی نمایشگر میت 7 پرداختیم. جایی که این صفحه نمایش با چگالی تصویر مناسب خود، نتوانست عملکرد شگفت‌آوری را از خود بروز دهد. عملکرد آن زیر نور مستقیم خورشید نیز نسبتا رضایت‌بخش بود. در زمینه دوام باطری، میت 7 دلاورانه از این تست بیرون آمد و با به ثبت رساندن رکورد‌های بسیار بالا، برای حریفان خود شاخ و شانه کشید. گرچه امتیاز دوام باطری گوشی در حالت آماده بکار، امتیاز کلی گوشی را کمی پایین آورد. در حوزه قابلیت‌های ارتباطی نیز هواوی برای این گوشی سنگ تمام گذاشته و تمامی استاندارد‌ها را برای آن رعایت کرده است تا این گوشی از رقیبان جدی خود عقب نماند. و اما رابط کاربری اموشن هواوی؛ این رابط کاربری فراتر از حد انتظارمان ظاهر شد و با ارائه قابلیت‌های گسترده همچون برنامه مدریت انرژی و یا کار با گوشی با یک دست، توانست نظرمان را خود جلب کند. علاوه بر آن ظاهر گوشی به واسطه شباهت آن به سیستم عامل شرکت اپل، باعث جذب بیشتر کاربران دوستدار فبلت آیفون 6 پلاس به این گوشی خواهد شد. 

 

پایان قسمت دوم 

در قسمت بعد به بررسی بنچمارک‌ها، اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی و صفحه کلید گوشی اسند میت 7 هواوی خواهیم پرداخت؛ کماکان با تک‎نیوز همراه باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال