رندرهای جدید گوشی Honor 8 بخش‌های پشتی و جلویی این گوشی را بهتر نشان می‌دهد

چندین رندر از گوشی در پیش روی هوآوی یعنی Honor 8 در محیط آنلاین منتشر شده است که بخش جلویی و پشتی این گوشی را نشان می‎دهند. این تصاویر مربوط به مدل سفید رنگ این گوشی‎هوشمند می‎شوند. طراحی استفاده شده در این رندرها مطابق با چیزی است که آژانس TENAA ماه گذشته آشکار کرد. هم‎چنین، […]

چندین رندر از گوشی در پیش روی هوآوی یعنی Honor 8 در محیط آنلاین منتشر شده است که بخش جلویی و پشتی این گوشی را نشان می‎دهند. این تصاویر مربوط به مدل سفید رنگ این گوشی‎هوشمند می‎شوند.

طراحی استفاده شده در این رندرها مطابق با چیزی است که آژانس TENAA ماه گذشته آشکار کرد. هم‎چنین، اگر جزو طرفداران برند Honor هستید، فورا متوجه می‎شوید که جلوی این دستگاه مشابه با بخش جلویی گوشی Honor V8 (تصویر زیر) است.

گوشی Honor V8

برای آن‎دسته از افرادی که آگاهی ندارند باید بگوییم که گوشی Honor 8 قرار است در تاریخ 21 تیر به صورت رسمی معرفی شود. مشخصات فنی این گوشی عبارتند از چیپست Kirin 950 و یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی. از نظر حافظه‎ی داخلی و رم این گوشی در قالب مدل‎های 3 یا 4 گیگابایتی و 32/64 یا 128 گیگابایتی به بازار ارائه خواهد شد و گفته می‎شود که دوربین عقب آن 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. یک باتری با ظرفیت 2900 میلی‎آمپر ساعت نیز برای این گوشی انتخاب شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال