هوآوی به طور رسمی از گوشی Honor 8 رونمایی کرد؛ دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و بدنه شیشه‌ای

امروز در کشور چین از گوشی Honor 8 رونمایی شد و این گوش دارای یک نمایشگر شیشه‎ای خمیده 2.5 بعدی به ابعاد 5.2 اینچ با رزولوشن 1080 در 1920 است. شاید برجسته‎ترین امتیاز مثبت این گوشی در پشت آن دیده می‎شود، محلی که یک دوربین دوگانه‎ی 12 مگاپیکسلی دیده می‎شود. هر دو دوربین‎ها از قابلیت […]

امروز در کشور چین از گوشی Honor 8 رونمایی شد و این گوش دارای یک نمایشگر شیشه‎ای خمیده 2.5 بعدی به ابعاد 5.2 اینچ با رزولوشن 1080 در 1920 است. شاید برجسته‎ترین امتیاز مثبت این گوشی در پشت آن دیده می‎شود، محلی که یک دوربین دوگانه‎ی 12 مگاپیکسلی دیده می‎شود. هر دو دوربین‎ها از قابلیت فوکوس خودکار لیزری و یک زاویه‎ی بازشدگی دیافراگم f/2.2 بهره می‎برند. این قابلیت مشابه با دوربین‎های دوگانه‎ای است که در پشت گوشی Honor V8 هوآوی دیده می‎شود که قبلا از آن رونمایی شد.

جدا از دو دوربین، در پشت گوشی Honor 8 یک حسگر اثرانگشت نیز دیده می‎شود. در بخش سخت‎افزاری شما چیپست ساخت خود هوآوی یعنی Kirin 950 با یک پردازنده‎ی 8 هسته‎ای و پردازنده‎ی گرافیکی Mali-T880 MP4 را مشاهده می‎کنید. سه مدل از این گوشی روانه‎ی بازار شده است. مدل اول با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‎ی داخلی، در حالی‎که دو مدل دیگر دارای 4 گیگابایت رم و حافظه‎ی داخلی 32 یا 64 گیگابایتی هستند. پشتیبانی از درگاه میکرو اس‎دی با ظرفیت 128 گیگابایت نیز دیده می‎شود. باید اشاره کرد این درگاه به صورت هیبریدی است و به عنوان سیم‎کارت دوم نیز استفاده می‎شود.

دوستداران تصاویر سلفی می‎توانند از دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی این دوربین استفاده کنند که قابلیت مدیریت گفتگوهای تصویری را نیز دارد. یک باتری 3000 میلی‎آمپر ساعتی نیروبخش گوشی است و قابلیت‎های شارژ سریع را در خود دارد. سیستم‎عامل اندروید 6.0 از پیش نصب شده و این گوشی از رابط کاربری EMUI 4.1 بهره می‎برد. گوشی‎هوشمند Honor 8 ضخامتی برابر با 7.45 میلی‎متر و وزنی برابر با 153 گرم دارد.

گوشی Honor 8 هوآوی

این گوشی به رنگ‎های سفید مرواریدی، طلایی، مشکی، صورتی و آبی یاقوتی به بازار ارائه شده است. مدل دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‎ی داخلی تنها 299 دلار آمریکا قیمت دارد. مدل 4 گیگابایت با 32 گیگابایت حافظه‎ی داخلی قیمتی برابر با 343 دلار آمریکا و مدل آخر 374 دلار آمریکا قیمت دارند. فروشندگان آنلاین در حال حاضر سفارش‎های این گوشی را می‎پذیرند و خود گوشی در تاریخ 29 مرداد روانه‎ی بازار می‎شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال