ساخت خودروهای پرنده توسط هیوندای

هیوندای به دنبال ساخت خودروهای پرنده است و در این مسیر به طور جدی قدم گذاشته است. استخدام «جایوون شین»، که پیش از این مدیر بخش «تحقیقات ماموریت های هوانوردی» در ناسا بوده است؛ گواهی بر جدیت این شرکت خودروسازی در راه ساخت خودروهای پرنده می باشد. شرکت خودروسازی هیوندای با ایجاد بخشی با عنوان […]

هیوندای به دنبال ساخت خودروهای پرنده است و در این مسیر به طور جدی قدم گذاشته است. استخدام «جایوون شین»، که پیش از این مدیر بخش «تحقیقات ماموریت های هوانوردی» در ناسا بوده است؛ گواهی بر جدیت این شرکت خودروسازی در راه ساخت خودروهای پرنده می باشد.

شرکت خودروسازی هیوندای با ایجاد بخشی با عنوان Urban Air Mobility در شرکت خود و استخدام «جایوون شین» به عنوان سرپرست این بخش، گام مهمی را جهت پیشی گرفتن از رقبای خود در صنعت جدید برداشته است. «جایوون شین»، در زمان خدمت خود در ناسا، بر پروژه های تحقیقاتی مختلف از جمله پروژه «هواپیمای ایکس مافوق صوت» نظارت داشته است و تجربه لازم جهت بر عهده گرفتن وظیفه جدید خود، در شرکت هیوندای را دارد. از جمله رقبای این شرکت خودروسازی کره ای در راستای تولید خودروهای پرنده، شرکت اوبر است که سرمایه عظیمی را جهت تولید تاکسی های پرنده خرج کرده است. استارت آپ «ولووکوپتر» نیز با هدف تولید تاکسی های هوایی خودکار با 18 پروانه مشغول به کار است و شرکت دیگری با نام تجاری “لیلیوم” نیز در این حوزه فعالیت می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، «جایوون شین» در زمینه ساخت موتور، ایمنی هوانوردی و فناوری مدیریت ترافیک هوایی متخصص است و می تواند مزیتی جهت پیشی گرفتن شرکت هیوندای از رقبایش در زمینه ساخت خودروهای پرنده باشد. هدف از ساخت خودروهای پرنده توسط شرکت های مختلف، رشد این نوع از حمل و نقل تا 20 سال آینده است که ارزش آن را به 1.5 هزار میلیارد دلار می رساند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال