ساخت دستگاه تصفیه هوا با قطعات بازیافتی توسط هیوندای

هیوندای با استفاده از قطعات نمونه اولیه خودرو برقی Ioniq 5 به عنوان قطعات بازیافتی در ساخت یک دستگاه تصفیه هوا استفاده می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هیوندا در کانال یوتیوب خود ویدیویی رو منتشر کرده که در آن خودروی برقی مدل Ioniq 5 تحت تست های بی شماری با […]

هیوندای با استفاده از قطعات نمونه اولیه خودرو برقی Ioniq 5 به عنوان قطعات بازیافتی در ساخت یک دستگاه تصفیه هوا استفاده می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هیوندا در کانال یوتیوب خود ویدیویی رو منتشر کرده که در آن خودروی برقی مدل Ioniq 5 تحت تست های بی شماری با هدف افزایش امنیت خریداران قرار می گیرد. خودروی مورد نظر حدود یک سال آزمایش‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است. اکنون پس از تست قسمت های مختلف مانند سیستم هشدار صوتی خودرو یا تنظیم صدا قطعات یک خودرو به صورت بازیافتی جدا شده است.

 در این ویدئو هیوندای نشان می دهد که چگونه با استفاده از این قطعات بازیافتی یک دستگاه تصفیه هوا می سازد. در واقع مهندسان این شرکت با کمک قطعات اصلی مانند فن خنک کننده، پنل ها و چراغ های ال ای دی و دیگر قطعات برای ساخت این دستگاه تصفیه هوا استفاده کردند. البته ابعاد این دستگاه تصفیه هوا با توجه به قطعات خودرویی به کار رفته کمی بزرگ است. به طور کلی می‌توان بخش هایی از یک خودرو همانند باتری‌ها را بازیافت کرد. اما ساخت یک دستگاه جدید با استفاده از قطعات بازیافتی یک خودرو ایده جدیدی است که هیوندای از آن استفاده کرده است. به این ترتیب با ساخت دستگاه های کاملاً جدید از خودروهای استفاده شده می توان آسیب کمتری به محیط زیست وارد کرد.

منبع خبر آژانس خبری تکنا

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال