ایلان ماسک تعداد کاربران فعال خود را ۲۵۰ هزار نفر اعلام کرد

ایلان ماسک اخیراً در توییت خود اعلام کرد ماهواره‌های اینترنتی استارلینک حدود ۲۵۰ هزار کاربر دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سرویس اینترنت  ماهواره ای استارلینک تنها در ماه‌های گذشته توانسته 150هزار کاربر جدید اضافه کند. هرچند اسپیس ایکس در چند روز اخیر برخی ماهواره‌های خود را به دلیل طوفان مغناطیسی از […]

ایلان ماسک اخیراً در توییت خود اعلام کرد ماهواره‌های اینترنتی استارلینک حدود ۲۵۰ هزار کاربر دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سرویس اینترنت  ماهواره ای استارلینک تنها در ماه‌های گذشته توانسته 150هزار کاربر جدید اضافه کند. هرچند اسپیس ایکس در چند روز اخیر برخی ماهواره‌های خود را به دلیل طوفان مغناطیسی از دست داده است .توییت اخیر ایلانماسک نیز از افزایش تعداد کاربران این سرویس به ۲۵۰ هزار نفر حکایت دارد. به طوری که نسبت به گزارش قبلی شاهد افزایش ۱۰۰ هزار نفری هستیم.

مجموعه ماهواره های استارلینک با هدف ارسال باند پهن به مشتریان و در مدار پایین زمین راه اندازی شد. این مجموعه خدماتی را به مکان هایی که به اینترنت دسترسی ندارند یا اینترنت آنها ضعیف است ارائه می‌کند و تاکنون ۲۵ کشور برای دریافت این سرویس ثبت نام کردند.

سرویس استارلینک پریمیوم نیز که تازگی ها توسط اسپیس ایکس رونمایی شده میتواند سرعت دانلودی حدود ۱۵۰ تا ۵۰۰ مگابایت بر ثانیه به کاربران ارائه کند. البته هزینه پرداختی کاربران نیز بیشتر خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال