رویای ایلان ماسک از مسکونی سازی مریخ و پایه گذاری اقتصاد این سیاره با رمز ارزها

ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت اسپیس ایکس قصد دارد تا سال ۲۰۲۴ اولین انسان را برای سکونت به سیاره مریخ ارسال کند. اکنون ماسک علاوه بر رویای مسکونی سازی مریخ عنوان کرده قصد دارد تا اقتصادی این سیاره را نیز پس از مسکونی سازی بر مبنای رمز ارزها بنیان گذاری کند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی […]

ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت اسپیس ایکس قصد دارد تا سال ۲۰۲۴ اولین انسان را برای سکونت به سیاره مریخ ارسال کند. اکنون ماسک علاوه بر رویای مسکونی سازی مریخ عنوان کرده قصد دارد تا اقتصادی این سیاره را نیز پس از مسکونی سازی بر مبنای رمز ارزها بنیان گذاری کند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، ماسک که مدیرعامل اسپیس ایکس و دومین فرد ثروتمند جهان است روز گذشته در توییتر خود در پاسخ به فردی به نام الکس فریدمن از محققان هوش مصنوعی اعلام کرد قصد دارد در آینده اقتصاد مریخ را با استفاده از ارزهای دیجیتال بنیانگذاری کند. همچنین وی اعلام کرد دو رمز ارز دوج کوین و یا مارس کوین نیز به عنوان رمز ارزهای رایج در این سیاره انتخاب خواهند شد.

 رمز ارز مارس کوین پس از عرضه در سال ۲۰۱۴ تا اواخر ۲۰۱۷ به محبوبیت نسبی رسید اما پس از آن کنار گذاشته شد. دوج کوین نیز پس از توییت اخیر ایلان ماسک رشد ۳۰ درصدی را تجربه کرده است. ایلان ماسک که خود هم بنیانگذار پی‌پل نیز هست هم اکنون امکان خرید و فروش با استفاده از رمز ارزها را برای کاربران میلیونی خود فراهم کرده است. ایلان ماسک پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد تا سال ۲۰۵۰ مریخ را مسکونی سازی کرده و حدود یک میلیون نفر را نیز در این سیاره ساکن کند.


لینک مقاله : techna news

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال