ایلان ماسک از خروج اینترنت استارلینک از فاز بتا خبر داد

ایلان ماسک در توییت اخیر خود اعلام کرد به زودی سرویس استارلینک از فاز بتا خارج می شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل اسپیس ایکس اعلام کرد اینترنت ماهواره ای استارلینک از اواخر مهر و اوایل آبان از فاز عمومی خارج خواهد شد. البته پیش از این چنین ادعاهایی از ایلان […]

ایلان ماسک در توییت اخیر خود اعلام کرد به زودی سرویس استارلینک از فاز بتا خارج می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل اسپیس ایکس اعلام کرد اینترنت ماهواره ای استارلینک از اواخر مهر و اوایل آبان از فاز عمومی خارج خواهد شد. البته پیش از این چنین ادعاهایی از ایلان ماسک منتشر شده بود و مشخص نیست این موضوع تا چه اندازه صحت داشته باشد.

ایلان ماسک اطلاعات دیگری در این مورد بیان نکرد اما با توجه به اینکه فرصت کافی برای انجام این ادعا وجود ندارد بعید است این وعده تحقق پیدا کند. در صورت خروج اینترنت استارلینک از فاز بتای عمومی به معنی گسترش بیشتر اینترنت ماهواره ای این شرکت است. پیش از این نیز ایلان ماسک از سفارش ۵۰۰ هزار کاربر برای دریافت اینترنت خبر داده بود. هم اکنون شرکت اسپیس ایکس بیش از ۱۰۰ هزارکاربر را در بخش‌های مختلف جهان با کمک ۱۷۰۰ ماهواره پشتیبانی میکند.

 اسپیس ایکس پیش از این اعلام کرد استقبال بالای مشتریان آن سبب شد این شرکت تنها بتواند به 50۰ هزار نفر اول اینترنت ماهواره ای ارائه کند. به نظر می‌رسد با افزایش تعداد درخواست کنندگان به چند میلیون نفر این شرکت با چالش بزرگی مواجه خواهد شد. ایلان ماسک پیش از این مشکل اصلی مناطق پرجمعیت را محدودیت ظرفیت اعلام کرده بود. اما به نظر می رسد مناطق دور افتاده و کم جمعیت چنین مشکلی نخواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال