تصاویر نمونه اولیه گوشی تاشدنی جدید شیائومی فاش شد

تصاویری از نمونه اولیه گوشی تاشونده شیایومی منتشر شد که شباهت آن را به گوشی میت ایکس هواوی نشان می دهد. این گوشی دارای طراحی تاشدنی به سمت بیرون دارد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تمامی گوشی های که تاکنون به عنوان گوشی تاشو عرضه شدند، به استثنای میت ایکس هواوی و گوشی […]

تصاویری از نمونه اولیه گوشی تاشونده شیایومی منتشر شد که شباهت آن را به گوشی میت ایکس هواوی نشان می دهد. این گوشی دارای طراحی تاشدنی به سمت بیرون دارد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تمامی گوشی های که تاکنون به عنوان گوشی تاشو عرضه شدند، به استثنای میت ایکس هواوی و گوشی Royole Flexpai به سمت داخل تا می شوند. اما نمونه اولیه گوشی تاشدنی شیائومی برخلاف آنها و جذاب و دیدنی است.

طبق گزارش Android Athority، یک افشاگر در توییتر با نام وویچیچوفسکی تصاویر مربوط به نمونه اولیه گوشی تاشدنی شیائومی را منتشر کرد. در این تصاویر مشخص است که طراحی این گوشی دارای تاشدن به سمت بیرون است. بنابراین گوشی جدید این شرکت متفاوت از می میکس فولد و میکس فولد ۲ خواهد بود. همچنین این تصاویر شباهت بسیار زیاد آن را به میت ایکس هواوی نشان می دهد. زیرا در هر دو گوشی نوار دوربین در پنل پشتی مشاهده می شود. در این نوار چهار دوربین جای گرفته است. در این نمونه باتری ها و مدارها نیز قابل مشاهده است.

این افشاگر برخی جزئیات دیگر این گوشی را نیز منتشر کرد. این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ سال ۲۰۱۹ و مودم X50 5G مجهز است. این فرد مدعی شد میزان واحد‌های در معرض دید بسیار کم است و دلیل آن هم نمونه اولیه بودن این دستگاه است.

هنوز دلیل اینکه این طراحی به چه دلیل به مرحله تولید تجاری نرسیده مشخص نشده است. اما ممکن است دوام گوشی یکی از دلائل اصلی باشد. البته گوشی های تاشونده به سمت داخل محبوبیت بیشتری دارند. زیرا نمایشگرهای آنان از ضربه و آسیب محافظت خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال