اجرای محدودیت دسترسیها در واتساپ برای مخالفین قوانین جدید

بالاخره روز موعود فرا رسید و افرادی که با شرایط و قوانین جدید واتساپ مشکل دارند محدودیت در نرم افزار خود مشاهده خواهند کرد. به گزارش واحد اخبار فناوری تکنا، شرکت واتس اپ در یک اطلاعیه توضیح داده است که به زودی دسترسی برخی کاربران واتس اپ را به علت نپذیرفتن شرایط این شرکت محدود […]

بالاخره روز موعود فرا رسید و افرادی که با شرایط و قوانین جدید واتساپ مشکل دارند محدودیت در نرم افزار خود مشاهده خواهند کرد.

به گزارش واحد اخبار فناوری تکنا، شرکت واتس اپ در یک اطلاعیه توضیح داده است که به زودی دسترسی برخی کاربران واتس اپ را به علت نپذیرفتن شرایط این شرکت محدود می‌کند. این شرکت در قالب یک اطلاعیه توضیح داده است که چگونه با حساب کاربرانی که شرایط و خط مشی به روز شده آن را نمی‌پذیرند، رفتار خواهد کرد.

این اطلاعات در وب سایت رسمی شرکت درج شده است. به عنوان مثال، در این نقطه کاربران از طریق خود اپلیکیشن دیگر نمی‌توانند به چت‌ها دسترسی داشته باشند و برای پاسخ به تماس‌ها و چت‌ها می‌توانند از طریق نوتیفیکشن‌ها این کار را انجام دهند. چند هفته بعد از این مرحله هم دریافت تماس‌ها و پیام‌ها متوقف می‌شود.

واتساپ تاریخ دقیقی برای اجرایی کردن این شرایط اعلام نکرده و احتمالا با توجه به کشورهای مختلف، شاهد زمان‌بندی گوناگونی برای عملی شدن این محدودیت‌ها خواهیم بود. باید خاطرنشان کنیم که واتساپ ماه‌ها قبل تاریخ 15 می (25 اردیبهشت) را به عنوان تاریخ اجرای این سیاست‌های جدید اعلام کرده بود و حالا اگرچه دیگر در این تاریخ پذیرش قوانین جدید واتساپ الزامی نیست، اما در صورت عدم پذیرش هم محدودیت‌های فزاینده عملی خواهند شد.

واتس اپ وعده داده است که حساب‌ها را حذف نخواهد کرد. با این حال، اگر به هر حال شرایط را قبول نکنید، برنامه بعد از چند هفته بی فایده خواهد شد. در اوایل سال جاری میلادی، واتس اپ شرایط خدمات و حفظ حریم خصوصی خود را به روز کرد. تغییرات مشخص شده در این به روزرسانی تقریباً به طور کامل بر تعامل با مشاغل در واتس اپ متمرکز شده است. اعلان اولیه اعلام شده این تغییرات که در برنامه ظاهر شد، تا حدودی مبهم بود و همین امر باعث شد بسیاری از افراد تغییرات را نپذیرند.

لینک کوتاه خبر : tinyurl    bitly    cutt.ly