ایلان ماسک در توییتی عجیب از احتمال مرگ مشکوک خود خبر داد

توییت امروز ایلان ماسک در مورد احتمال خبر مرگ مشکوک وی بوده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ماسک امروز در توییتی خبری در مورد مرگ مشکوک خود پست کرد. وی در این توییت خبر داده است اگر من در شرایطی با مرگ مرموز مردم، از آشنایی با شما خوشحال شدم. البته […]

توییت امروز ایلان ماسک در مورد احتمال خبر مرگ مشکوک وی بوده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ماسک امروز در توییتی خبری در مورد مرگ مشکوک خود پست کرد. وی در این توییت خبر داده است اگر من در شرایطی با مرگ مرموز مردم، از آشنایی با شما خوشحال شدم. البته این توییت با واکنش های زیادی همراه شد.

 دوساعت قبل از انتشار توئیت مشکوک ماسک، وی توییت دیگری را منتشر کرده بود که در آن به یک بیانیه مطبوعاتی اشاره داشت. در این بیانیه در مورد کمک ماسک به نیروهای اوکراینی از طریق ارسال تجهیزات ماهواره اس استارلینک ارائه شده بود. در انتهای این بیانیه گفته شد ماسک در قبال اقدامات خود مسئول خواهد بود. این بیانیه به زبان روسی از یک اکانت رسمی توییتر به نام Rogozin گرفته شده است. این اکانت به دیمیتری اولگوویچ روگوزین مدیر آژانس فضایی روسیه تعلق دارد. به همین دلیل ماسک ترجمه این بیانیه را در صفحه دیگر منتشر کرد. در این بیانیه از ارسال پایانه های اینترنتی استارلینک به اوکراین از طریق بالگردهای نظامی اشاره شده است.

توئیت های اخیر ایلان ماسک با واکنش بسیاری از کاربران فضای مجازی همراه شد. به طوری که برخی از کاربران از ایلان ماسک به عنوان فردی برای اصلاح جهان یاد کردند و یک کاربر دیگر نیز در توییتر نوشت جهان برای اصلاح شدن به فردی مانند تو نیاز خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال