در آینده کاربران واتساپ می توانند فایل صوتی را نیز به وضعیت استاتوس خود اضافه کنند

واتساپ روی قابلیت جدیدی کار می‌کند که طی آن کاربران می‌توانند پیام های صوتی را نیز به استاتوس خود اضافه کنند. در حال حاضر تنها امکان اضافه شدن عکس، ویدیو، گیف و پیام های متنی به وضعیت کاربران وجود دارد. اما در آینده پیامهای صوتی نیز اضافه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

واتساپ روی قابلیت جدیدی کار می‌کند که طی آن کاربران می‌توانند پیام های صوتی را نیز به استاتوس خود اضافه کنند. در حال حاضر تنها امکان اضافه شدن عکس، ویدیو، گیف و پیام های متنی به وضعیت کاربران وجود دارد. اما در آینده پیامهای صوتی نیز اضافه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از وب سایت WABetaInfo، واتساپ قابلیت جدیدی را به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد داد که در آن کاربران می توانند وضعیت خود را به صورت پیام های صوتی آپلود کنند. بدین ترتیب با کمک این ویژگی امکان ارسال پیام صوتی و صدای ضبط شده کاربران وجود خواهد داشت.

طبق تصاویر منتشر شده از این قابلیت در آینده در پایین بخش وضعیت یک آیکون جدید به شکل میکروفون اضافه می‌شود که کاربران می توانند با کمک آن صدای خود را ضبط کنند. همچنین از طریق تنظیمات حریم خصوصی کاربران میتوان پیامهای صوتی قرار گرفته را مدیریت کرد تا تنها برای مخاطبین واتساپ کاربر نمایش داده شود. این ویژگی هنوز در مرحله توسعه قرار دارد و مشخص نیست کاربران نهایی چه زمانی می توانند آن را در اختیار داشته باشند.

واتساپ در چند وقت گذشته قابلیت مختلفی را برای کاربران اعمال کرده است. برای مثال کاربران واتساپ اکنون قادر به اتصال دو گوشی به یک حساب کاربری هستند. همچنین حذف پیام ها در این اپلیکیشن نیز بدون محدودیت زمانی انجام خواهد گرفت.

 

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال