در نسخه جدید واتساپ امکان تبدیل عکس به استیکر فراهم شد

در بروزرسانی جدید واتساپ کاربران می توانند تنها با یک ضربه به استیکر تبدیل کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جدیدترین بروزرسانی واتساپ به عنوان پیام رسان محبوب منتشر شد و در آن قابلیت های جدیدی به کاربران iOS ارائه میشود. یکی از این قابلیت ها تبدیل عکس به استیکر بطور مستقیم […]

در بروزرسانی جدید واتساپ کاربران می توانند تنها با یک ضربه به استیکر تبدیل کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جدیدترین بروزرسانی واتساپ به عنوان پیام رسان محبوب منتشر شد و در آن قابلیت های جدیدی به کاربران iOS ارائه میشود. یکی از این قابلیت ها تبدیل عکس به استیکر بطور مستقیم و تنها با یک ضربه است. از این پس کاربران دیگر نیاز به اپ های شخص ثالث برای ساخت استیکر نخواهند داشت. در iOS 16 این ویژگی با کمک یک API رسمی امکان پذیر شد.

طبق گزارش منتشر شده توسط گیزموچاینا، نسخه جدید واتساپ برای کاربران iOS ویژگی های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

این قابلیت ها شامل درگ دراپ تصاویر، از چت های برنامه های دیگر به واتساپ است. همچنین با یک ضربه می توان از قابلیت تبدیل عکس به استیکر نیز استفاده کرد. همچنین می توان با استخراج سوژه مورد نظر خود از تصاویر آن را برای مخاطب خود در گفتگوها ارسال کنند. بنابراین یک استیکر ساخته خواهد شد. واتساپ نیز بطور خودکار آن را به استیکرها اضافه می کند.

با بروزرسانی جدید کاربران می توانند تجربه کاربری یکپارچه ترب داشته و دیگر نیاز به استفاده از اپلیکیشن های شخص ثالث نخواهد بود. زیرا از این پس بطور مستقیم درون واتساپ می توان به ایجاد استیکر پرداخت. احتمالا واتساپ برای این قابلیت در این ع تنظیمات پیشرفته تری را همراه با نسخه های بعدی منتشر کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال