در نسخه جدید واتساپ امکان گوش دادن به فایل صوتی پس از خروج از چت وجود دارد

واتساپ نسخه جدیدی از ios را منتشر کرده که در آن کاربران می توانند بدون قطع شدن پیام فایل صوتی از چت خارج شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بسیاری از کاربران متوجه این موضوع شدند که زمان گوش دادن به پیام صوتی از صفحه چت نباید خارج شوند. زیرا پیام صوتی […]

واتساپ نسخه جدیدی از ios را منتشر کرده که در آن کاربران می توانند بدون قطع شدن پیام فایل صوتی از چت خارج شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بسیاری از کاربران متوجه این موضوع شدند که زمان گوش دادن به پیام صوتی از صفحه چت نباید خارج شوند. زیرا پیام صوتی قطع می شود. حدود یک ماه پیش واتساپ اعلام کرد در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که در آن کاربران می توانند پیام‌های صوتی را پس از خارج شدن از صفحه چت گوش دهند. نسخه بهبود یافته و ویژگی نیز در نسخه جدید ios به کاربران عرضه می شود.

با کمک این ویژگی کاربران می توانند در حین گوش دادن به پیام صوتی یا موسیقی درون واتساپ از صفحه چت خارج شده به صفحه چت دیگر بروند و پیامهای مورد نظر خود را ارسال کنند. واتساپ این قابلیت را به همراه چند قابلیت دیگر توسط توسعه دهندگان این پیام رسان و به درخواست کاربران قرار داده است. از دیگر قابلیت های نسخه جدید همان امکان مکث و از سرگیری ضبط پیام صوتی بوده است. حتی کاربران می‌توانند پیش از ارسال پیام صوتی آن را گوش کنند. در نسخه جدید ویژگی دیگری نیز اضافه شده که در آن کاربران علاوه بر دریافت اعلان، عکس پروفایل ارسال کننده را نیز روی لاک اسکرین مشاهده خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال