تعداد کاربران اینستاگرام به 700 میلیون نفر رسید

ممکن است این تصور به وجود آید که تقلید از ایده‎های جالب یا موفق (یا هردو) رقبا در انتها جواب نخواهد داد، اما اینستاگرام مثال زنده‎ای برای نقض این گفته است. این شبکه‎ی اجتماعی که محوریت آن به اشتراک‎گذاری تصاویر است در طول یکی دو سال گذشته  هر قابلیت اپلیکیشن اسنپ‎چت را که توانسته به […]

ممکن است این تصور به وجود آید که تقلید از ایده‎های جالب یا موفق (یا هردو) رقبا در انتها جواب نخواهد داد، اما اینستاگرام مثال زنده‎ای برای نقض این گفته است. این شبکه‎ی اجتماعی که محوریت آن به اشتراک‎گذاری تصاویر است در طول یکی دو سال گذشته  هر قابلیت اپلیکیشن اسنپ‎چت را که توانسته به کار گرفته و به واسطه‎ی آن بسیار موفق هم بوده است.

حال این سرویس که مالکیت آن بر عهده‎ی فیس‎بوک است 700 میلیون کاربر دارد که این تعداد به نسبت آمار ما دسامبر گذشته 100 میلیون عدد افزایش یافته است. بنابراین در عرض 4 ماه تنها 100 میلیون کاربر به این شبکه‎ی اجتماعی پیوسته‎اند. این عدد واقعا شگفت‎انگیز است چون رقیب اینستاگرام یعنی اسنپ‎چت به طور کامل تنها 161 میلیون کاربر دارد. این سریع‎ترین رشد در آمار کاربری اینستاگرام از ابتدا بوده است. در سال 2016 افزایش 500 میلیون کاربر به 600 میلیون 5 ماه طول کشید.

بدون شک آمار اینستاگرام اصلا قابل قیاس با فیس‎بوک نیست، اما محوریت فعالیت این دو نیز با هم فرق دارند. بزرگترین شبکه‎ی اجتماعی در اینترنت حالا بیشتر از 1.8 میلیارد کاربر دارد. اپلیکیشن‎های واتس‎اپ و مسنجر فیس‎بوک اخیرا هر دو به تعداد 1.2 میلیارد کاربر دست پیدا کرده‎اند و واقعا به نظر می‎رسد فیس‎بوک را بایست شرکتی دانست که جایزه‎ی دنیای رسانه‎های اجتماعی را برنده شده که تا حدی این قضیه به علت این بوده که این شرکت در این حوزه محصولات مختلفی عرضه کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال