اینستاگرام به ابزار هوش مصنوعی برای ویرایش تصاویر مجهز می‌شود

متا یک ابزار هوش مصنوعی جدید برای ویرایش تصاویر در اینستاگرام در نظر گرفته است که تنها با کمک متن می‌توان تغییراتی را در تصاویر ایجاد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ۲ گزینه موجود در ابزار هوش مصنوعی اینستاگرام با نام Restyle و Backdrop علاوه بر ایجاد ویرایش تصاویر امکان ساخت […]

متا یک ابزار هوش مصنوعی جدید برای ویرایش تصاویر در اینستاگرام در نظر گرفته است که تنها با کمک متن می‌توان تغییراتی را در تصاویر ایجاد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ۲ گزینه موجود در ابزار هوش مصنوعی اینستاگرام با نام Restyle و Backdrop علاوه بر ایجاد ویرایش تصاویر امکان ساخت استیکر با کمک هوش مصنوعی را در اینستاگرام فراهم می‌کند.

ابزار جدید ری استایل در اینستاگرام شبیه به فیلتر هوش مصنوعی مولد سوپر شارژ بوده و کاربران می‌توانند با استفاده از ریمیکش تصاویر را انجام دهند. این ابزار به ایجاد تصاویر متفاوت کمک خواهد کرد. ابزار جدید پس زمینه نیز با ایجاد یک ویژگی شبیه پرده سبز مبتنی بر هوش مصنوعی به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر را با پس زمینه‌های متفاوت تولید کنند.

هنوز متا زمان عرضه عمومی ابزارهای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی در اینستاگرام را اعلام نکرده است. اما به گفته این شرکت به زودی کاربران می‌توانند به این ابزارها دسترسی داشته باشند. استفاده از ابزارهای جدید باعث ایجاد یک برچسب روی تصاویر خواهد شد که نشان می‌دهد مبتنی بر هوش مصنوعی بوده و با ابزارهای آن تولید شده‌اند. بنابراین دیگر کاربران نیز از تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی مطلع خواهند شد.

هنوز نوع برچسب‌ها و نحوه استفاده از آنها مشخص نشده است اما احتمالاً در آینده در صفحات مربوط به آنها اطلاعاتی در مورد این موضوع درج خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال