قابلیت Stories اینستاگرام نسبت به اسنپ‎چت تعداد کاربران بیشتری دارد

اینستاگرام اعلام کرده است که تعداد کاربران قابلیت Stories این اپ حال روزانه به بیش از 200 میلیون کاربر رسیده است. این آمار بهتر از اسنپ‎چت است، اپلیکیشنی که ابتدا این قابلیت را معرفی کرد، که براساس آمار ماه فوریه‎ی میلادی در حدود 158 میلیون کاربر داشته است. همانند با گذشته، اینستاگرام چند عدد از […]

اینستاگرام اعلام کرده است که تعداد کاربران قابلیت Stories این اپ حال روزانه به بیش از 200 میلیون کاربر رسیده است. این آمار بهتر از اسنپ‎چت است، اپلیکیشنی که ابتدا این قابلیت را معرفی کرد، که براساس آمار ماه فوریه‎ی میلادی در حدود 158 میلیون کاربر داشته است.

همانند با گذشته، اینستاگرام چند عدد از ویژگی‎های اپ خود را از اسنپ‎چت قرض گرفته است و به همین منظور استیکرهای سنجاق شده را اضافه کرده است تا کاربر بتواند استیکرها را به قسمتی از ویدئو اضافه کند. کاربر هم‎چنین می‎تواند از تصاویر سلفی خود استیکر بسازد که خوشبختانه این قابلیت الگوبرداری نشده است.

قابلیت دیگری که از اسنپ‎چت کپی شده استیکرهای جغرافیایی است. اسنپ‎چت برای اکثر نقاط دنیا استیکرهای مختلف دارد (کاربران می‎توانند خودشان نیز استیکر بسازند) و قابلیت Stories اینستاگرام حال برای 4 شهر، شیکاگو، لندن، مادرید و توکیو دارای این استیکرها است.

اپ اینستاگرام هم‎چنین با تغییر اندکی در بحث طراحی روبرو شده است، تب مربوط به ارسال پیام مستقیم با داشتن حباب‎های گفتگوی دایره‎ای گرد ظاهر جدیدی دارد و پیام‎های متنی و تصاویر محوشونده در یک جا به نمایش گذاشته می‎شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال