قابلیت ‘Stories’ اینستاگرام بسیار شبیه به اسنپ‌چت خواهد بود

به نظر شما چطور می‎توان با یک اپلیکیشن بسیار محبوب اجتماعی نظیر اسنپ‎چت رقابت کرد؟ اینستاگرام این کار را با کپی‎برداری از محبوب‎ترین ویژگی اسنپ‎چت یعنی “Stories” انجام خواهد داد. قابلیت ” Instagram Stories” به شما اجازه خواهد داد هر تعداد دوست دارید تصویر و ویدئو در فرمت اسلایدشو پست کنید، و نیازی هم نیست […]

به نظر شما چطور می‎توان با یک اپلیکیشن بسیار محبوب اجتماعی نظیر اسنپ‎چت رقابت کرد؟ اینستاگرام این کار را با کپی‎برداری از محبوب‎ترین ویژگی اسنپ‎چت یعنی “Stories” انجام خواهد داد. قابلیت ” Instagram Stories” به شما اجازه خواهد داد هر تعداد دوست دارید تصویر و ویدئو در فرمت اسلایدشو پست کنید، و نیازی هم نیست نگران باشید که این کار به فید بسیار مرتب و سازماندهی شده‎ی شما ضربه بزند، چون این “داستان‎ها” در عرض 24 ساعت ناپدید خواهد شد (بدون شک حالا همه به یاد اسنپ‎چت می‎افتند!).

شما در یک نوار مسیریابی در بالای فید اینستاگرام خود داستان‎های دوستان و اکانت‎های محبوب در اینستاگرام را مشاهده خواهید کرد. به دنبال آهسته ضربه زدن بر روی یکی از آن‎ها، شما می‎توانید در اسلایدشوی مورد نظر با سرعتی که دوست دارید به جلو یا عقب بروید. امکان ارسال نظرات عمومی در چیزهایی که در یک داستان مشاهده می‎کنید وجود نخواهد داشت، ولی هم‎چنان می‎توانید به نویسنده‎ی پست مورد نظر یک پیام خصوصی ارسال کنید. تغییر دوم نشانه دهند‎ه‎ی این است که این قابلیت جدید به طور کامل در مجموعه قابلیت‎های فعلی اینستاگرام جا نمی‎گیرد.

طبیعتا هر گونه تنظیماتی که برای حفظ حریم خصوصی خود در اینستاگرام تنظیم کرده‎اید بر روی “داستان‎ها” نیز اعمال خواهد شد. شما هم‎چنین قادر به مخفی کردن آن از تعقیب‎کنندگان خاصی خواهید بود. به نظر می‎رسد به دنبال این قابلیت گزینه‎های ویرایش بسیار زیادی برای “مفرح” کردن داستان‎ها در اختیار کاربران گذاشته می‎شود.

با آن‎که این تصمیم اینستاگرام می‎تواند اندکی شرم‎آور باشد، ولی استفاده از یکی از قابلیت‎های مشخص اسنپ‎چت از سوی اینستاگرام منطقی است. از زمان خریداری اینستاگرام از سوی فیس‌‎بوک، این شرکت همواره بر روی فیدهای مرتب و گزینشی تمرکز کرده است. هم‎چنان این تفکر پا برجاست، ولی این شرکت هم‎چنین نیاز به ارائه‎ی یک شکل راحت‎تری برای پست کردن تصاویر و ویدئوها دارد تا بتواند با شیوه‎ی کاری آسان‎تر اسنپ‎چت رقابت کند، شبکه‎ی اجتماعی که در آن شما نیازی نیست نگران قاب‎بندی دقیق تصاویر باشید. اینستاگرام در طول چند هفته‎ی آتی این قابلیت را در اختیار کاربران اندروید و iOS خود قرار خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال