جدول تعرفه سرویس‌های اینترنتی ۱ تا ۱۲ ماهه

مسئولان وزارت ارتباطات اواخر خرداد‌ ماه سال جاری قیمت سرویس اینترنت کاربران نهایی را تا 15 درصد کاهش داده‌اند اما در تیرماه رگولاتوری رسما جزئیات کاهش قیمت این بخش را اعلام کرد و کاهش تعرفه سرویس‌های اینترنتی عملا از مرداد ماه سال جاری اعمال شد. براساس مصوبه 237 کمیسیون نظیم مقررات ارتباطات، قیمت سرویس اینترنت […]

مسئولان وزارت ارتباطات اواخر خرداد‌ ماه سال جاری قیمت سرویس اینترنت کاربران نهایی را تا 15 درصد کاهش داده‌اند اما در تیرماه رگولاتوری رسما جزئیات کاهش قیمت این بخش را اعلام کرد و کاهش تعرفه سرویس‌های اینترنتی عملا از مرداد ماه سال جاری اعمال شد.

براساس مصوبه 237 کمیسیون نظیم مقررات ارتباطات، قیمت سرویس اینترنت برای کاربران نهایی می‌بایست با 16 درصد و در شرایط خاص با 30 درصد کاهش نرخ مواجه شود. با توجه به اینکه حاکمیت حوزه ارتباطات برای ایجاد شرایط رقابتی، سقف تعرفه‌ها را مشخص می‌کند و جهت جلوگیری از دامپینگ اپراتورهای بزرگتر ارتباطی کفی می‌گذارد تا رقابت سالم گردد؛ اما کاربران باید از قیمت کف و سقف سرویس‌های مختلف و پرکاربرد اینترنت پرسرعت مبتنی بر فناوری ADSL اطلاع داشته باشند.

به همین منظور در دو جدول زیر سقف و کف تعرفه‌های اینترنت با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و بر حسب ریال ارائه شده که قیمت نهایی برای مشترکان اینترنت پرسرعت مبتنی بر فناوری ADSL است و شرکت‌ها مجاز به دریافت رقم بالاتری برای سرویس‌های مندرج در این جدول نیستند.

تعرفه اینترنت

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال