اکنون iOS 10 بر روی نیمی از دستگاه‌های سازگار نصب شده است

طبق آمار جدیدی که منتشر شده است، تقریبا 50 درصد افرادی که آیفون، آی‎پد یا آی‎پاد تاچ دارند به iOS 10 آپدیت کرده‎اند. iOS 10 تنها دو هفته قبل به صورت رسمی عرضه شد و قابلیت‎های جدیدی و تغییرات عملکردی در خود دارد و حالا شرکت آماری Mixpanel متوجه شده است که 48.16 درصد افرادی […]

طبق آمار جدیدی که منتشر شده است، تقریبا 50 درصد افرادی که آیفون، آی‎پد یا آی‎پاد تاچ دارند به iOS 10 آپدیت کرده‎اند. iOS 10 تنها دو هفته قبل به صورت رسمی عرضه شد و قابلیت‎های جدیدی و تغییرات عملکردی در خود دارد و حالا شرکت آماری Mixpanel متوجه شده است که 48.16 درصد افرادی که گجت‎های iOS را دارند به طیف دارندگان این سیستم‎عامل پیوسته‎اند.

از آن‎جایی‎که آپدیت‎های iOS اپل برخلاف شرکت‎های اندرویدی نیازی نیست دستخوش تغییر شود، افراد دارای دستگاه‎های سازگار با iOS 10، به محض ارائه‎ی این آپدیت از سوی شرکت کوپرتینویی، قادر به دریافت آن بوده‎اند. این آمار چشم‎گیر ولی در مقایسه با سال قبل اندکی روند آهسته‎تری وجود دارد، ولی باید موفقیت اپل در این زمینه را به دلیل دیگری نیز نسبت داد. افرادی که سیستم‎عامل دستگاه خود را به‎روزرسانی نمی‎کنند، معمولا یادآورهایی بر روی دستگاه‎ خود در رابطه با دریافت آپدیت دریافت می‎کنند و با آن‎که این قضیه در ابتدا بسیار آزاردهنده نیست، ولی خیلی سریع رنگ می‎بازد. بنابراین، ما انتظار داریم این آمار اوج بگیرد چون اپل قصد دارد آمار مربوط به پذیرش iOS 9 را دوباره تکرار کند.

اکنون iOS 10 بر روی نیمی از دستگاه‌های سازگار نصب شده است

با آن‎که این ارقام اشاره به این دارند که اپل سعی دارد کاربران را مجاب کند با همان سرعتی که iOS 9 را نصب کردند، به iOS 10 رو آورند، تخمین‎های شرکت Mixpanel رسمی نیست. با این‎حال، همین شرکت هفته‎ی گذشته گزارش داد که در حدود یک سوم کاربران iOS 10 را نصب کرده‎اند و 47.79 درصد دستگاه‎های مذکور دارای iOS 9 هستند، پس به نظر می‎رسد که آخرین نسخه‎ی سیستم‎عامل اپل در نهایت توانسته است به اکثریت دستگاه‎های اکوسیستم اپل راه پیدا کند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال