iOS 10 در 24 ساعت اولیه بر روی 14.5 درصد از دستگاه‌های اپل نصب شد

در صورتی که اطلاع ندارید باید بگوییم که سیستم‎عامل iOS 10 دو روز قبل با وجود یک مشکل کوچک عرضه شد، مشکلی که به دنبال آن در زمان دریافت به‎روزرسانی این سیستم‎عامل از طریق آپدیت OTA بعضی از دستگاه‎ها هنگ کردند (این مشکل رفع شده است)، و طبق آمار منتشر شده سرعت نصب سیستم‎عامل جدید […]

در صورتی که اطلاع ندارید باید بگوییم که سیستم‎عامل iOS 10 دو روز قبل با وجود یک مشکل کوچک عرضه شد، مشکلی که به دنبال آن در زمان دریافت به‎روزرسانی این سیستم‎عامل از طریق آپدیت OTA بعضی از دستگاه‎ها هنگ کردند (این مشکل رفع شده است)، و طبق آمار منتشر شده سرعت نصب سیستم‎عامل جدید اپل بسیار خوب و در حقیقت به نظر به نسبت iOS 9 در سال 2015 بیشتر است.

بر اساس آماری که وب‎سایت Mixpanel داده است، شما به راحتی می‎توانید در نمودار پایین مشاهده کنید که سرعت نصب و پذیرش iOS 10 رو به اوج گرفتن است. تخمین زده می‎شود که در عرض 24 ساعت از عرضه‎ی این نسخه از iOS در حدود 14.5 درصد تمامی دستگاه‎های iOS آن را نصب کرده باشند. اگر بخواهیم مقایسه کنیم iOS 9 در عرض 24 ساعت بر روی 12 درصد از دستگاه‎های اپل نصب شده بود و در نتیجه می‎توان با اطمینان گفت اوضاع به نفع اپل است.

iOS 10 در 24 ساعت اولیه بر روی 14.5 درصد از دستگاه‌های اپل نصب شد

پذیرش iOS به طور معمول به این علت سریع بوده است که مانعی برای به‎روزرسانی به آن وجود ندارد. به عنوان مثال طبق آخرین آمار، در اوایل سال جاری میلادی، 84 درصد دستگاه‎های اپل از iOS 9 استفاده می‎کردند. در حال حاضر به نظر می‎‌رسد که iOS 7 هم‎چنان عنوان یکی از سریع‎ترین به‎روزرسانی‎ها را در اختیار دارد، ولی باید منتظر عملکرد iOS 10 در طول چند ماه آینده باشیم.

به دنبال عرضه‎ی iOS 10 چندین تغییر مهم در این سیستم‎عامل صورت گرفته است نظیر طراحی مجدد اپلیکیشن Messages که حالا کار با آن لذت‎بخش‎تر شده و دارای استیکرهای جدیدی است. هم‎چنین یک اپلیکیشن هوم جدید به چشم می‎خورد که به کاربران اجازه می‎دهد دستگاه‎های HomeKit خود را کنترل کنند. دستیار صوتی اپل یعنی سیری نیز در اختیار توسعه‎دهندگان شخص‎ثالث قرار گرفته است که شاهد این هستیم اپلیکیشن‎هایی نظیر واتس‎اپ فورا از این امکان استفاده کرده‎اند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال