اطلاعات جدیدی از دوربین گوشی آیفون 6 اس منتشر شد

همانطور که می‌دانید اپل دعوت‌ نامه‌های خود را برای معرفی محصولات جدید در تاریخ 18ام شهریور ماه فرستاده است. بنابراین با توجه به این که کمتر از دو هفته تا برگزاری مراسم اپل بیشتر نمانده فاش شدن اطلاعات بیشتر از دو گوشی آیفون 6 اس و 6 اس پلاس امری طبیعی است. یکی از مباحثی […]

همانطور که می‌دانید اپل دعوت‌ نامه‌های خود را برای معرفی محصولات جدید در تاریخ 18ام شهریور ماه فرستاده است. بنابراین با توجه به این که کمتر از دو هفته تا برگزاری مراسم اپل بیشتر نمانده فاش شدن اطلاعات بیشتر از دو گوشی آیفون 6 اس و 6 اس پلاس امری طبیعی است. یکی از مباحثی که در گذشته در مورد آن بسیار بحث شده بود بهتر شدن کیفیت دوربین این دو گوشی بوده است. گفته می‌شود اپل قصد دارد برای اولین بار سنسوری 12 مگاپیکسلی را برای این دو گوشی به کار گیرد. علاوه بر این دوربین جلوی گوشی نیز از سنسوری متفاوت بهره خواهد برد.

شاید تمامی پیشرفت‌هایی که اپل قرار است در دوربین آیفون 6 اس به کار گیرد کمی غیر قابل باور باشد چرا که این کمپانی معمولا تغییرات زیادی را در گوشی‌های خود اعمال نمی‌کند. سنسور 8 مگاپیکسلی آیفون 6 هم اکنون دارای یکی از بهترین کیفیت‌های موجود در گوشی‌های هوشمند است و می‌تواند با رقیبان خود به بهترین شکل ممکن رقابت کند. حال این که اپل قصد افزایش کیفیت این دوربین را به 12 مگاپیکسل دارد. شایعه‌ای دیگر که در فضای مجازی پخش شده حاکی از این است که این سنسور قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت 4K را نیز خواهد داشت.

اپل دوربین جلوی گوشی را نیز فراموش نکرده است. گفته می‌شود سنسور دوربین جلوی گوشی نیز دارای تغییراتی از جمله افزایش تعداد مگاپیکسل می‌باشد. البته هنوز مشخص نیست که اپل قرار است چه سنسوری را در دوربین جلوی گوشی خود به کار گیرد. اطلاعات دیگری نیز که در مورد دوربین جلوی‌آیفون 6 اس منتشر شده قرار گرفتن نور فلاش می‌باشد که می‌تواند دوستداران سلفی را دیوانه کند. البته باز هم باید منتظر خبر رسمی توسط اپل باشیم و فعلا نمی‌توان به این شایعات اتکا کرد.

در هر صورت، اپل در مراسم خود توجه زیادی را به دوربین‌های قرار گرفته در این دو گوشی خواهد داشت چرا که می‌توان گفت یکی از برگ‌ برنده‌های آیفون 6 اس دوربین این گوشی می‌باشد. شاید بهتر باشد تا منتظر معرفی این گوشی بمانیم و مقایسه‌های کیفیتی دوربین آن را با پرچمداران دیگر کمپانی‌ها مشاهده کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال