آیفون 8 اپل ممکن است با نام “iPhone Edition” عرضه شود

اپل ممکن است در رویداد شهریورماه سال بعد خود مدل‎های 2017 آیفون را تحت نام‎های آیفون 8 به همراه آیفون 7s و آیفون 7s پلاس برای علاقه‎مندان معرفی کند ولی وب‎سایت ژاپنی Mac Otakara در گزارش جدیدی اعلام می‎کند که آیفون 8 ممکن است با نام “iPhone Edition” عرضه شود. استفاده از این اسم ماهیت […]

اپل ممکن است در رویداد شهریورماه سال بعد خود مدل‎های 2017 آیفون را تحت نام‎های آیفون 8 به همراه آیفون 7s و آیفون 7s پلاس برای علاقه‎مندان معرفی کند ولی وب‎سایت ژاپنی Mac Otakara در گزارش جدیدی اعلام می‎کند که آیفون 8 ممکن است با نام “iPhone Edition” عرضه شود. استفاده از این اسم ماهیت گوشی را نشان می‎دهد که رده‎بالاتر است و در گذشته نیز شاهد بودیم که اپل ساعت‎هوشمند خود را تحت مدل Apple Watch Edition عرضه کرد. استفاده از “Edition” باعث می‎شود که صحت اخبار قبلی که گفته بودند قیمت این گوشی بیشتر از 1000 دلار است قوت بخشیده شود.

این گزارش در ادامه اشاره می‎کند که اپل در حال حاضر در حال محک‎زدن چندین نمونه‎ی اولیه در کنار آیفون 8 است. آزمایش این نمونه‎های اولیه با فناوری‎های نمایشگرها و مواد مختلف صورت می‎گیرد به نحوی که تعدادی از آن‎ها از نمایشگر نوع ال‎سی‎دی و سایرین از آمولد استفاده می‎کنند. این نمونه‎های اولیه هم‎چنین بدون دکمه‎ی هوم و با آن تست می‎شوند. علاوه بر این، اپل از آن‎ها به منظور محک‎زدن بدنه‎های سرامیکی سفید، آلومینیومی و شیشه‎ای استفاده می‎کند.

براساس ادعا‎ی Mac Otakara، اپل سعی دارد که در تست‎های خود مشخص کند که از چه مواد و فناوری‎هایی می‎تواند در تولید انبوه نسل بعدی آیفون خود استفاده کند. تحلیل‎گر شرکت KGI Securities آقای Ming-Chi Kuo، وب‎سایت Nikkei و وال‎‌استریت جورنال گزارش داده بودند که آیفون 8 از یک نمایشگر اولد استفاده خواهد کرد، در حالی‎که مدل‎های رده‎پایین‎تر 4.7 و 5.5 اینچی مجهز به نمایشگرهای ال‎سی‎دی خواهند بود.

Mac Okatara می‎گوید تنها قابلیت‎هایی که به نظر اپل نسبت به استفاده از آن‎ها مطمئن بوده یک نمایشگر 5 اینچی، فناوری شارژ بی‎سیم و سیستم دوربین‎های دوگانه است. نمایشگر 5 اینچی که Mac Okatara به آن اشاره می‎کند فضای قابل استفاده بر روی پنل نمایش است. انتظار می‎رود که آیفون 8 از یک نمایشگر لبه به لبه استفاده کند که یک نمایشگر 5.8 اینچی را در یک دستگاه تقریبا به اندازه‎ی یک آیفون 4.7 اینچی جا می‎دهد. 5.15 اینچ از این نمایشگر 5.8 اینچی قابل استفاده خواهد بود. سایر بخش‎ها برای ردیف وسیعی از کلیدهای مجازی به کار گرفته خواهد شد.

این شرکت مستقر در کوپرتینو هم‎چنین انتظار می‎رود یک مدل استانداردتر 4.7 اینچی آیفون به اسم آیفون 7 اس و مدل 5.5 اینچی به اسم آیفون 7 اس پلاس در کنار “iPhone Edition” معرفی کند. براساس ادعای وب‎سایت Mac Otakara، با آن‎که این دو مدل انتظار می‎رود که در شهریورماه ارائه شوند ولی “iPhone Edition” احتمالا آن‎ها را همراهی نخواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال