شایعه: در نسخه ‎ Edition آیفون سنسور تاچ‎ آی‎‎دی درعقب قرار خواهد گرفت

یکی از شایعات دوست‎داشتنی و پابرجای مربوط به آیفون مدل 2017 حذف دکمه‎ی هوم است که البته سوالی مبنی بر سرنوشت حسگر اثرانگشت را به وجود می‎آورد. برخی از افراد ادعا می‎کنند که اپل سنسور تاچ‎ آی‎‎دی را حذف و از فناوری شناخت چهره استفاده می‎کند، در حالی‎که سایرین ادعا می‎کنند این شرکت به استفاده […]

یکی از شایعات دوست‎داشتنی و پابرجای مربوط به آیفون مدل 2017 حذف دکمه‎ی هوم است که البته سوالی مبنی بر سرنوشت حسگر اثرانگشت را به وجود می‎آورد. برخی از افراد ادعا می‎کنند که اپل سنسور تاچ‎ آی‎‎دی را حذف و از فناوری شناخت چهره استفاده می‎کند، در حالی‎که سایرین ادعا می‎کنند این شرکت به استفاده از یک حسگر اثرانگشت اولتراسونیک رو خواهد آورد.

حال براساس آخرین شایعه‎ای که وب‎سایت iDropNews نسبت به انتشار آن اقدام کرده است، به نظر می‎رسد که در مدل 2017 آیفون موقعیت حسگر اثرانگشت به پشت این گوشی انتقال می‎یابد، استراتژی که در بسیاری از گوشی‎های اندرویدی نیز دیده می‎شود و اخیرا سامسونگ در پرچم‎دارهای جدید خود آن را به کار گرفت.

این گزارش هم‎چنین ادعا می‎کند که این گوشی iPhone Edition نامیده می‎شود تا الگوی نام‎گذاری مشابه با ساعت‎هوشمند اپل یعنی مدل Apple Watch Edition را شاهد باشیم. علاوه بر این، این گزارش اعلام می‎کند که نسخه‎ی Edition ایفون برخلاف شایعات قبلی دارای پنل پشتی شیشه‎ای نبوده و به جای آن به استفاده از فلز ادامه خواهد داد تا نگرانی شکستن شیشه به دنبال افتادن گوشی برطرف شود.

بدون شک بایستی نسبت به این اخبار به دیده‎ی شک بنگرید، چون تناقض زیادی با گزارش‎های قبلی دارند، گزارش‎هایی که تعدادی از آن‎ها توسط منابع معتبر منتشر شده بود. با این‎وجود ما چندین ماه با رونمایی از نسل بعدی آیفون‎ها فاصله داریم و حجم شایعات به یقین بیشتر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال