ساخت آواتارهای شخصی سازی شده در واتساپ امکان پذیر شد

کاربران واتساپ از اکنون می توانند از آواتارهای شخصی سازی شده برای پروفایل خود استفاده کنند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا از قابلیت ساخت آواتارهای قابل شخصی سازی در واتساپ خبر داد. با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند برای عکس پروفایل خود آواتار شخصی بسازند. همچنین این قابلیت در […]

کاربران واتساپ از اکنون می توانند از آواتارهای شخصی سازی شده برای پروفایل خود استفاده کنند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا از قابلیت ساخت آواتارهای قابل شخصی سازی در واتساپ خبر داد. با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند برای عکس پروفایل خود آواتار شخصی بسازند. همچنین این قابلیت در راستای هماهنگی بیشتر با دیگر پلتفرم های متا مانند فیسبوک و اینستاگرام انجام گرفت.

آواتارهای واتساپ در واقع تصاویر دیجیتالی کاربران محسوب میشوند که می توان از آنها برای عکس پروفایل استفاده کرد.

علاوه بر آن متا با استفاده از این آواتار ۳۶ عدد استیکر سفارشی نیز ایجاد میشود که کاربر می تواند از آنها در چت های خود استفاده کند. این استیکرها می توانند بر اساس کارکرد و روحیه کاربر کارهای متفاوتی را نشان دهند و بسته به نوع کاربرد انتخاب های متنوعی را در اختیار کاربر می گذارد. طبق اعلام واتساپ در وبلاگ خود، آواتارهای ایجاد شده یک نسخه دیجیتال از شما است که با انتخاب میلیاردها مدل مو مختلف، حالت صورت و لباس های مختلف ایجاد شده است.

این قابلیت پیش از این به مدت چندماه در نسخه بتا در اختیار کاربران قرار داشت و اکنون در دسترس تمام کاربران قرار گرفته است. متا این آواتار ها را جایگزینی برای عکس پروفایل کاربران می داند. زیرا آنها می توانند حس خاصی برای کاربر ایجاد کنند. این شبکه اجتماعی قصد دارد در آینده ویژگی های شخصی سازی بیشتری مانند نورپردازی، سایه زنی و مدل های بافت مو مختلف را در اختیار کاربران قرار دهد.

برای ساخت این تصاویر باید در قسمت تنظیمات به سراغ گزینه آواتار Avatar بروید. در این بخش گزینه ایجاد نسخه دیجیتال از خود وجود دارد. در صورتی که بخواهید از این آواتار برای عکس پروفایل استفاده کنید کافیست روی قسمت عکس پروفایل ضربه زده و با استفاده از گزینه ویرایش، استفاده از آواتار را انتخاب کنید.

ویژگی دیگر مربوط به ساخت آواتار در این نسخه، ساخت استیکرهای مشترک با دوستان است. در حال حاضر امکان استفاده از این آواتارهای در فیسبوک و اینستاگرام وجود ندارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال