امکان حذف دوطرفه پیام ها در واتساپ تا ۴۸ ساعت پس از ارسال میسر شد

کاربران واتساپ اکنون می‌توانند به صورت دو طرفه پیامهای ارسال شده از دو روز قبل را حذف کنند.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، واتساپ در بیانیه ای از قابلیت حذف دوطرفه پیام ها در مدت زمان دو روز خبر داد. در این بیانیه آمده است امکان حذف دوطرفه توسط این پلتفرم از […]

کاربران واتساپ اکنون می‌توانند به صورت دو طرفه پیامهای ارسال شده از دو روز قبل را حذف کنند.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، واتساپ در بیانیه ای از قابلیت حذف دوطرفه پیام ها در مدت زمان دو روز خبر داد. در این بیانیه آمده است امکان حذف دوطرفه توسط این پلتفرم از یک ساعت به کمی بیش از دو روز افزایش یافته است. کاربران می‌توانند در صفحه چت و با انتخاب پیام مورد نظر روی گزینه Delete ضربه بزنند و در این بین یکی از دو گزینه Delete for everyone یا Delete for me را برای حذف انتخاب کنند.

 نکته مهم در مورد حذف دوطرفه پیام ها استفاده از جدیدترین نسخه واتساپ روی گوشی دو طرف است. در صورتی که یکی از دو نفر از آخرین نسخه واتساپ استفاده کند اما طرف مقابل نسخه قدیمی تری را نصب داشته باشد پیام ها به صورت دو طرفه حذف نخواهد شد و در این مورد نیز نوتیفیکیشنی دریافت نمی شود. در حالی این قابلیت توسط واتساپ به صورت عمومی عرضه شده است که تلگرام به عنوان اصلی‌ترین رقیب واتساپ از مدتها پیش از قابلیت حذف دوطرفه پیام ها رونمایی کرده بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال