امکان ویرایش پیام های واتساپ تا ۱۵ دقیقه پس از ارسال فراهم شد

مدیر عامل متا، در پست اینستاگرامی خود اعلام کرد اکنون پیام های واتساپ قابلیت ویرایش داشته و کاربران تا ۱۵ دقیقه پس از ارسال امکان ویرایش آنها را خواهند داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پست واتساپ که اخیرا منتشر شده نشان می دهد کاربران با استفاده از نگهداشتن انگشت خود روی […]

مدیر عامل متا، در پست اینستاگرامی خود اعلام کرد اکنون پیام های واتساپ قابلیت ویرایش داشته و کاربران تا ۱۵ دقیقه پس از ارسال امکان ویرایش آنها را خواهند داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پست واتساپ که اخیرا منتشر شده نشان می دهد کاربران با استفاده از نگهداشتن انگشت خود روی پیام ها می توانند از طریق منوی باز شده آن را ویرایش کنند. همچنین پس از ویرایش شاهد کلمه Edited در کنار آن پیام خواهید بود.

مخاطبان امکان مشاهده تاریخچه ادیت را نخواهند داشت. همچنین ویرایش پیام ها نیز تا ۱۵ دقیقه پس از ارسال امکان پذیر است. پیام های ادیت شده نیز مانند دیگر پیام های عادی دارای رمزگذاری سرتاسری خواهند بود. طبق اعلام واتساپ این ویژگی منتشر شده اما تا کاربران سراسر جهان بتوانند از آن استفاده کنند مدتی زمان می برد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال