امکان واکنش به پیام از طریق ایموجی در واتساپ ممکن شد

کاربران در بروزرسانی جدید واتساپ می توانند از طریق ایموجی به پیام ها پاسخ دهند. همچنین امکان به اشتراک گذاری فایل هایی با حداکثر ۲ گیگابایت در واتساپ امکان پذیر شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جدیدترین به روز رسانی واتساپ که در روز گذشته منتشر شد شامل دو قابلیت جدید این […]

کاربران در بروزرسانی جدید واتساپ می توانند از طریق ایموجی به پیام ها پاسخ دهند. همچنین امکان به اشتراک گذاری فایل هایی با حداکثر ۲ گیگابایت در واتساپ امکان پذیر شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جدیدترین به روز رسانی واتساپ که در روز گذشته منتشر شد شامل دو قابلیت جدید این پیام رسان بوده است. از این پس کاربران می توانند به پیام ها از طریق ایموجی پاسخ دهند و همچنین اشتراک گذاری فایل های حداکثر ۲ گیگابایتی نیز ممکن شده است. تاکنون کاربران تنها امکان ارسال فایل های حداکثر ۱۰۰ مگابایتی را در این پیام رسان داشتند.

متا به عنوان شرکت اصلی واتساپ پیش از این در مورد اضافه شدن سه قابلیت جدید به پیام رسان واتساپ خبر داده بود. قابلیت سوم نیز دو برابر شدن ابعاد چت های گروهی واتساپ است. به گفته متا قابلیت واکنش با ایموجی در ابتدا تنها با استفاده از چندین موجی ارائه خواهد شد و سپس امکان واکنش با دیگر ایموجی ها نیز در آینده اضافه می‌شود. این قابلیت پیش از این در دیگر شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام و اسلک نیز وجود داشته است. البته این قابلیت می تواند در چت های گروهی نیز مورد استفاده قرار . به طوری که می توان احساس خود را نسبت به پیام بدون ریپلای کردن بیان کرد.

 علاوه بر آن تعداد افراد حاضر در گروه های شبکه اجتماعی واتساپ حداکثر ۲۵۶ نفر بود اما در بروزرسانی جدید امکان تشکیل گروه‌های ۵۱۲ نفری نیز وجود دارد. به گفته واتساپ این تغییرات به آرامی در اختیار کاربران خواهد بود و همچنین احتمالاً قابلیت واکنش به پیام از طریق ایموجی به صورت گسترده تر و حدود یک هفته ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال