ارسال فایل هایی با حجم ۲ گیگابایت در واتساپ امکان پذیر شد

اکنون کلیه کاربران در واتساپ می توانند فایل های ارسالی خود را تا حجم ۲ گیگابایت افزایش دهند. این قابلیت در نسخه بتا واتساپ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، واتساپ با هدف افزایش تجربه کاربری کاربران در این پلتفرم محدودیت ارسال فایل ها را تا ۲ […]

اکنون کلیه کاربران در واتساپ می توانند فایل های ارسالی خود را تا حجم ۲ گیگابایت افزایش دهند. این قابلیت در نسخه بتا واتساپ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، واتساپ با هدف افزایش تجربه کاربری کاربران در این پلتفرم محدودیت ارسال فایل ها را تا ۲ گیگابایت افزایش داده است. این شبکه اجتماعی که پیش از این نیز اقداماتی از این قبیل برای بهبود تجربه کاربران انجام داده بود، اکنون ارسال حجم فایل ها را به ۲ گیگابایت افزایش داده است.

طبق گزارش منتشر شده توسط Techradar اکنون نسخه های بتای اپلیکیشن واتس آپ در سیستم عامل های اندروید و iOS امکان استفاده از این قابلیت را خواهند داشت. با وجود کندی عملکرد واتساپ در انتشار قابلیتهای جدید به نظر می‌رسد اکنون برای انتشار قابلیت زمان بندی مناسبی را انتخاب کرده است.

 این شبکه اجتماعی پس از ایجاد قابلیت هایی نظیر تایید هویت دو مرحله ای و یا امکان واکنش به پیام های دریافتی اکنون اقدام به افزایش محدودیت حجم فایل های ارسالی کرده است. از طرفی وبسایت WaBetaInfo نیز تایید کرده است کاربران نسخه های بتا ۲.۲۲.۸.۵، ۲.۲۲.۸.۶ اندروید و نسخه بتای ۲۲.۷.۰.۷۶ سیستم عامل iOS به این قابلیت دسترسی دارند.

 در حال حاضر کاربران کنونی تنها می‌توانند فایل هایی تا حجم ۱۰۰ مگابایت را ارسال کنند. این در حالی است که دیگر اپلیکیشن های رقیب واتساپ یعنی تلگرام از مدت ها پیش چنین قابلیتی را در اختیار کاربران خود قرار داده بودند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال