رسیدن رقم مزایده فروش توئیت جک دورسی به 2.5 میلیون دلار

روز جمعه جک دورسی مدیر عامل توئیتر با توئیتی در رابطه با نسخه توکن دار اولین توئیت خود در مورد رمزارز غیر قابل معاوضه خود (NFT) که Valuables نام دارد، توجه بسیاری را به خود جلب کرد. اگرچه این توئیت در دسامبر 2020 نیز گذاشته شده بود، اما توئیت روز جمعه دورسی شعله های یک […]

روز جمعه جک دورسی مدیر عامل توئیتر با توئیتی در رابطه با نسخه توکن دار اولین توئیت خود در مورد رمزارز غیر قابل معاوضه خود (NFT) که Valuables نام دارد، توجه بسیاری را به خود جلب کرد. اگرچه این توئیت در دسامبر 2020 نیز گذاشته شده بود، اما توئیت روز جمعه دورسی شعله های یک جنگ مزایده ای را به راه انداخت.

به گزارش تکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی CoinDesk، در ساعات ابتدایی بعدازظهر شنبه، بالاترین رقم پیشنهادی 2.5 میلیون دلار بود که توسط آقای Sina Estavi مدیر عامل شرکت Bridge Oracle ارائه شد. این شخص رقابت سختی با آقای Justin Sun بنیان گذار TRON و مدیرعامل ButTorrent داشت.

Valuables پلتفرمی مبتنی بر رمز ارز اتریوم میباشد که بوسیله شبکه اجتماعی Cent خلق شده است و امکان ثبت توئیت های حراج به دیگران (به شکل نسخه های دارای امضا دیجیتالی) را برای کاربران توئیتر به وجود می آورد. توییت های توکن دار فقط زمانی فروخته میشوند که نویسنده توییت پیشنهاد فروش را قبول کند در واقع هرکسی می تواند برای خرید توییت در این پلتفرم پیشنهاد دهد.