از این پس، کارکنان بانک‌های ژاپنی از لباس‌های رباتیک برای حمل پول استفاده خواهند کرد

جابه‌جا کردن بسته‌های پولی در بانک‌های بزرک، کار چندان سختی نیست اما شاید جابه‌جایی پول در درازمدت، برای بدن مسئولان امر مضر باشد. به همین علت، روز جمعه بود که بانک ژاپنی Sumitomo Mitsui اعلام کرد که از این پس، لباس‌هایی مخصوص را برای افرادی که مسئول انجام این کار هستند، در اختیار آنها قرار خواهد […]

جابه‌جا کردن بسته‌های پولی در بانک‌های بزرک، کار چندان سختی نیست اما شاید جابه‌جایی پول در درازمدت، برای بدن مسئولان امر مضر باشد. به همین علت، روز جمعه بود که بانک ژاپنی Sumitomo Mitsui اعلام کرد که از این پس، لباس‌هایی مخصوص را برای افرادی که مسئول انجام این کار هستند، در اختیار آنها قرار خواهد داد تا در طولانی مدت، مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

شاید نمونه‌ی این لباس‌های مخصوص که Hybrid Assistive Limb نام دارند را در بازی‌های رایانه‌ای (همچون Call of Duty: Advanced Warfare) دیده باشید، لباس‌هایی رباتیک که با متصل شدن به پشت افراد، می‌تواند نیروی شما را چند برابر کند. همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، این لباس‌ها که به نوعی، اندام ترکیبی کمکی را در اختیار شما قرار می‌دهند، با هدف جلوگیری از مشکلات فیزیکی در طولانی مدت، مورد استفاده این بانک ژاپنی قرار خواهد گرفت. پیشتر، چنین لباسی در برخی از بیمارستان‌های ژاپنی نیز مورد استفاده قرار گرفته بود و به نظر می‌رسد، استفاده از آنها در آینده، گسترش پیدا خواهد کرد.

در مصاحبه‌ای که آقای Tomoyuki Narita با SMBC داشته، اعلام کرده که این لباس‌های که ساخت شرکت Cyberdyne هستند، در اختیار 16 درصد از کارکنان این بانک قرار خواهد گرفت و هم‌اکنون نیز 25 درصد از بانکدارانی که سن آنها بالاتر از 65 سال است، از این لباس‌ها استفاده می‌کنند.

اما این لباس‌های HAL برای افزایش قدرت کاربران ساخته شده‌اند و با نیروی اضافی که در اختیار افراد قرار می‌دهند، می‌توانند فشار بسته‌های سنگین اسکناس و سکه را تا 40 درصد کاهش دهند. ورن آنها نیز بسیار کم بوده و برابر با 10 پوند می‌باشد که البته 6 پوند به نظر می‌رسد.

این بانک ژاپنی اعلام کرده که اگر نتیجه‌ی استفاده از این لباس‌ها رضابت‌بخش باشد، کارکنان بیشتری را به آن مجهز خواهد نمود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال