KGI: اعلام مشخصات کامل Galaxy S8 و پیش‌بینی فروش کمتر نسبت به نسل قبل

تحلیل‎گر شرکت KGI آقای Ming-Chi Kuo بابت پیش‎بینی‎هایی که در رابطه با برنامه‎های اپل می‎کند، شهرتی برای خود کسب کرده است ولی او گاهی اوقات در خصوص سایر موضوعات نیز نظرات کارشناسانه ارائه می‎دهد. اخیرا، او گزارشی را برای شرکت KGI Securities آماده کرده که عقاید خود را مرتبط با گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ ارائه داده است. قبل […]

تحلیل‎گر شرکت KGI آقای Ming-Chi Kuo بابت پیش‎بینی‎هایی که در رابطه با برنامه‎های اپل می‎کند، شهرتی برای خود کسب کرده است ولی او گاهی اوقات در خصوص سایر موضوعات نیز نظرات کارشناسانه ارائه می‎دهد. اخیرا، او گزارشی را برای شرکت KGI Securities آماده کرده که عقاید خود را مرتبط با گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ ارائه داده است.

قبل از این‎که وارد جزئیات شویم، بایستی خاطرنشان شویم که پیش‎بینی‎های آقای Kuo اکثر اوقات صحیح هستند، حتی اگر آن‎ها همواره 100 درصد دقیق نباشند. در آخرین گزارش، او شایعات قبلی که در رابطه با مشخصات Galaxy S8 مطرح شده است را در یک نگاه وسیع‎تر بررسی می‎کند.

همان‎طور که اکثر افراد تا الان بایستی دانسته باشند، سامسونگ دو مدل از گوشی گلکسی اس 8 با نمایشگرهای 5.8 و 6.2 اینچی عرضه خواهد کرد که از رزولوشن WQHD+ یعنی 2960 در 2400 پیکسل بهره می‎برند. هیچ‎کدام از این دو مدل یک نمایشگر تخت ندارند، بنابراین این شرکت کره‎ای این مرتبه از نمایشگر تمام خمیده استفاده خواهد کرد.

براساس پیش‎بینی آقای Kuo، سامسونگ گوشی گلکسی اس 8 مجهز به چیپست کوالکام را وارد بازار کشور ایالات‎متحده، ژاپن و چین می‎کند در حالی‎که مدل دارای چیپست اگزینوس این شرکت وارد بازار قاره‎ی اروپا و سایر بخش‎های آسیا می‎شود.

در رابطه با میزان مموری، او اعلام می‎کند که هر دو گوشی Galaxy S8 و S8+ چهار گیگابایت رم، در بعضی از کشورها مانند چین و کره‎جنوبی خواهند داشت و سامسونگ مدل دارای 6 گیگابایت رم را نیز عرضه خواهد کرد چون “کاربران بازار فروش این کشورها بسیار به مشخصات DRAM (حافظه دسترسی تصادفی پویا) حساس هستند.”

در بحث دوربین، Kuo مورد تایید قرار می‎دهد که گوشی گلکسی اس 8 از یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک ماژول 8 مگاپیکسلی در جلو استفاده خواهد کرد. سامسونگ به علت هزینه و “طراحی نابالغ ISP (پردازشگر سیگنال تصویر) دوربین دوگانه” از سیستم دوربین دوگانه استفاده نکرده است.

البته به لطف مجهز شدن این دستگاه به پورت یو‌‎اس‎بی Type-C، گلکسی S8 می‌تواند با اتصال به داک حالت کامپیوتر را برای کاربر فراهم کند.

برخلاف گزارش‎های قبلی که ادعا می‎کردند سامسونگ مجبور به عقب انداختن تاریخ گوشی Galaxy S8 به 8 اردیبهشت‎ماه بوده است، Kuo می‎گوید که این شرکت از اول اردیبهشت‎ماه گوشی پرچم‎دار خود را برای خرید عرضه می‎کند. Galaxy S8 حداقل در 7 رنگ یعنی: طلایی، نقره‎ای، مشکی روشن، مشکی مات، آبی، ارغوانی و صورتی وارد بازار می‎شود.

در رابطه با میزان فروش، Kuo پیش‎بینی می‎کند که در طول سال 2017 سامسونگ 40 تا 45 میلیون دستگاه از این گوشی وارد بازار کند که به نسبت آمار 52 میلیونی گلکسی اس 7 در سال 2016، چند میلیون کمتر است. دلیل آن می‎تواند این باشد که Galaxy S8 به نسبت نسل قبلی خود دیرتر وارد بازار می‎شود، و هم‎چنین به این علت که Galaxy S7 تنها پرچم‎دار سامسونگ در سال 2016 بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال