OnePlus 5 دارای رم 8 گیگابایتی خواهد بود

چون عدد 4 در کشور چین نشانه‎ی بدشانسی است (شبیه به کلمه‎ی مرگ به چینی است)، شرکت وان‎پلاس انتظار می‎رود بعد از OnePlus 3T، گوشی OnePlus 5 را عرضه کند. براساس گزارشی که در کشور چین منتشر شده است، گوشی وان‎پلاس 5 به استفاده از مشخصات‌‎ سخت‎افزاری رده بالا ادامه خواهد داد. درست همانند با […]

چون عدد 4 در کشور چین نشانه‎ی بدشانسی است (شبیه به کلمه‎ی مرگ به چینی است)، شرکت وان‎پلاس انتظار می‎رود بعد از OnePlus 3T، گوشی OnePlus 5 را عرضه کند. براساس گزارشی که در کشور چین منتشر شده است، گوشی وان‎پلاس 5 به استفاده از مشخصات‌‎ سخت‎افزاری رده بالا ادامه خواهد داد. درست همانند با گوشی وان‎پلاس 3 که یکی از اولین گوشی‎های مجهز به 6 گیگابایت رم بود، جدیدترین نسخه‎ی این گوشی یعنی وان‎پلاس 5 یکی از اولین دستگاه‎های مجهز به 8 گیگابایت رم خواهد بود. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، این مقدار دو برابر میزان رم مدل‎های امروزی پرچم‎دارها است.

دستگاه جدید از چیپست اسنپ‎دراگون 835 استفاده خواهد کرد یعنی بایستی انتظار یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای و پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 540 را داشته باشیم. نمایشگر دارای حواشی بسیار باریک همانند با اکثر گوشی‎های رده‎بالای 2017 خواهد بود و انتظار می‎رود این شرک چینی در نهایت رزولوشن نمایشگر گوشی‎های خود را به 1440 در 2560 ارتقاء دهد و با اولین دستگاهی از وان‎پلاس روبرو باشیم که یک پنل‎نمایش با رزولوشن فول اچ‎دی (1080 در 1920 پیکسل) ندارد. این گزارش ادعا می‎کند نسل بعدی گوشی‎های وان‎پلاس در نیمه‎ی دوم سال جاری میلادی با بهره‎مندی از سیستم دوربین دوگانه عرضه خواهد شد و قیمت آن اندکی کمتر از 500 دلار است.

پس از گوشی‎های وان‎پلاس 3 و OnePlus 3T، این برند چینی شهرتی برای خود به دست آورده است که حتی شایعه‎ای مبنی بر استفاده از 8 گیگابایت رم، بعید نیست به حقیقت بپیوندد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال