مشخصات گوشی وان‎پلاس توسط یک فروشگاه آنلاین منتشر شد

شرکت وان‎پلاس با وجود سال‎های سخت اولیه‎ی حضور در بازار موبایل، با گوشی وان‎پلاس 3 و سپس OnePlus 3T بسیار مورد تمجید قرار گرفت. این شرکت چینی انتظار می‎رود با پرچم‎دار مهم بعدی خود یعنی گوشی وان‎پلاس 5 بازار را شگفت‎زده کند. فروشگاه اینترنتی معروف OppoMart، دستگاه مذکور را به همراه لیست مشخصات کامل و قیمت […]

شرکت وان‎پلاس با وجود سال‎های سخت اولیه‎ی حضور در بازار موبایل، با گوشی وان‎پلاس 3 و سپس OnePlus 3T بسیار مورد تمجید قرار گرفت. این شرکت چینی انتظار می‎رود با پرچم‎دار مهم بعدی خود یعنی گوشی وان‎پلاس 5 بازار را شگفت‎زده کند.

فروشگاه اینترنتی معروف OppoMart، دستگاه مذکور را به همراه لیست مشخصات کامل و قیمت 499 دلار در بین محصولات خود قرار داده است. تصویر استفاده شده همان رندر به بیرون درز یافته از مدل مشکی رنگ مجهز به سیستم دوربین دوگانه است. گرچه، این مدل شایعه شده بوده و ظاهر نهایی این گوشی ممکن است متفاوت باشد.

مشخصات قید شده در این سایت به صورت زیر است:

البته باید بگوییم که این مشخصات هنوز قطعی نشده‎اند و احتمالا براساس اطلاعات شایعه شده هستند. توضیح جامعی از گوشی و قابلیت‎های آن به چشم می‎خورد. حتی بخشی در خصوص استفاده از حافظه‎داخلی UFS 2.1 برای عمکرد بهتر اپلیکیشن‎ها و انجام چندین کار با هم دیده می‎شود.

براساس اطلاعات جدید این گوشی یک باتری بزرگتر 3600 میلی‎آمپرساعتی خواهد داشت و حتی ممکن است یک مدل با 8 گیگابایت رم نیز عرضه شود. گوشی OnePlus 5T هم‎چنین گفته می‎شود به لطف استفاده از فناوری شارژ سریع Dash Charge 2.0 در مقایسه با OnePlus 3T بسیار سریع‎تر شارژ می‎شود که این قضیه نیز در توصیف گوشی‎هوشمند جدید وان‎پلاس قید شده است.

این فروشگاه اینترنتی هم‎چنین از ابتدای ماه ژوئن 2017 زمان ورود این دستگاه را به بازار تخمین می‎زند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال